Varnostna preiskava in kadrovska čistka v razvijalcu samovozečih vozil

Tehnologija Forbes Slovenija 14. decembra, 2023 11.03
featured image

Nemir, ki je v podjetju Cruise nastal zaradi nesreč in državne prepovedi testiranja vozil brez voznika, je odnesel številne vodilne kadre.

14. decembra, 2023 11.03

Vozila s tehnologijo ameriškega podjetja Cruise, ki v Kaliforniji razvija samovozeče taksije oziroma t. i. robotaksije in jih tudi preizkuša na ulicah, so bila v zadnjih mesecih udeležena v več nesrečah.

Podjetje v lasti proizvajalca avtomobilov General Motors se je na udaru znašlo predvsem po dogodku v začetku oktobra, ko je njihovo samovozeče vozilo v San Franciscu trčilo v peško in jo vleklo po ulici.

Še isti mesec je kalifornijski oddelek za motorna vozila podjetju zamrznil dovoljenje za uvajanje avtonomnih vozil in testiranje brez voznika. Odredil je tudi, da morajo vozila umakniti s cest, tako da testiranj na ulicah trenutno ne izvajajo.

Vrata pokazali devetim osebam

Zaradi nemira v podjetju sta v zadnjih tednih odstopila glavni izvršni direktor Kyle Vogt in soustanovitelj Cruisa Dan Kan. Zdaj pa prihaja do novih odhodov.

Po nesrečah je namreč stekla tudi varnostna preiskava, ki je odnesla že devet ključnih kadrov podjetja. Podjetje je med drugim zapustil glavni operativni direktor Gil West, poroča Reuters, ki se sklicuje na zapisnik podjetja.

Image: 818815793, License: Rights-managed, Restrictions: , Model Release: no
Cruise je po začetni analizi nesreče 2. oktobra zapustilo devet oseb (Foto: PROFIMEDIA)

“Zavezani smo k popolni transparentnosti, medtem ko smo osredotočeni v obnovitev zaupanja ter delovanje z najvišjimi standardi varnosti, integritete in odgovornosti,” so za Reuters povedali v Cruisu.

Menjava vodstva

Izrazili so tudi jasno prepričanje, da je za dosego zgornjih ciljev potrebno novo vodstvo.

Predstavnik Cruisa je tako potrdil, da sta podjetje morala zapustiti tudi glavni direktor za pravne zadeve in določanje politik Jeff Bleich ter višji podpredsednik skupine, ki je bil zadolžen za odnose z vlado, David Estrada.

Preiskava, ki jo vodi pravno podjetje Quinn Emmanuel, bi lahko trajala do prihodnjega januarja, so medtem sporočili iz General Motors.

Ameriški avtomobilski velikan sicer v industrijo avtonomnih vozil polaga velika pričakovanja, prepoved v Kaliforniji pa bi lahko pomenila velik udarec za celotno industrijo.