Priljubljene drogerije imajo novega lastnika: kaj bo s karticami zvestobe

Posel Forbes Slovenija 27. marca, 2024 13.50
featured image

Tuš drogerije imajo od januarja novega lastnika in delujejo neodvisno od trgovske verige Tuš. Kaj bo s popusti in drugimi ugodnostmi, ki so jih imeli kupci na voljo?

27. marca, 2024 13.50

Mercator je novembra lani sklenil nakup podjetja Engrotuš, ki upravlja trgovske verige Tuš. Iz celjskega trgovca so takrat sporočili, da bodo pred prodajo oddelili segment drogerij, ki bo ostal v rokah družine Tuš. Napoved so izpolnili, drogerije pa od novega leta delujejo kot samostojno podjetje.

Stoodstotni lastnik 43 drogerij je družba Tuš Holding v lasti nekdaj najbogatejšega Slovenca Mirka Tuša.

Kaj bo s programom zvestobe in popusti

V Tuš drogerijah nekatere storitve še vedno najemajo od Engrotuša. Takšen primer so denimo računovodstvo, finance in kontroling, a želijo do zaključka prodaje Mercatorju tudi na teh področjih postati neodvisni.

Kaj pa bo s programom zvestobe? V Tušu namreč dvajset let deluje program Tuš klub, ki je povezan tudi z drogerijami.

“Člani Tuš kluba lahko izkoristijo popuste in številne druge dodatne ugodnosti. Na primer 25-odstotni popust na izbrani izdelek, vikend popust kot D*NAR na Tuš klub kartico, ponudbo Mojih 10, ki članom Tuš kluba omogoča kupovanje desetih izbranih izdelkov po ugodnejši ceni v določenem obdobju,” razlagajo v Tušu.

Člani Tuš kluba so v drogerijah lahko vsak teden izkoristili popuste na izbran izdelek. Popusti so se gibali med 20 in 50 odstotkov, objavljeni so bili v Tuševih letakih.

Iz Celja so nam sporočili, da lahko člani Tuš kluba še vedno uporabijo nekatere ugodnosti v Tuš drogerijah. Katere ugodnosti konkretno ostajajo kupcem, niso želeli navesti.

Dodali so, da imajo z drogerijami sklenjen dogovor o sodelovanju. O morebitnih spremembah bodo člane Tuš kluba obvestili.

“Če bodo po zaključku prodaje podjetja Engrotuš morda nastale spremembe v lojalnostnem programu, bodo tudi o tem pravočasno obveščeni,” so še dodali.