McDonald’s vstopa v obdobje zgodovinske širitve in sklepa sodelovanje z Googlom

Posel Forbes 8. decembra, 2023 13.44
featured image

Ena največjih verig s hitro prehrano se podaja v največjo širitev v svoji zgodovini. V restavracije pa vse bolj uvaja tudi umetno inteligenco.

8. decembra, 2023 13.44

Veriga s hitro prehrano McDonald’s do leta 2027 načrtuje odprtje 10.000 novih prodajaln, poroča Forbes. V podjetju pravijo, da s tem vstopajo v “obdobje najhitrejše rasti blagovne znamke” v svoji zgodovini.

V sklopu velike širitve bi samo v ZDA zraslo 900 novih restavracij, druge – teh je nekaj več kot 9.000, bi postavili drugod po svetu. McDonald’s v sporočilu za javnost navaja ocene, da bi nove restavracije svetovno prodajo povečale za dva odstotka.

Če se načrti uresničijo, bo čez štiri leta po svetu delovalo kar 50.000 restavracij McDonald’s.

Potrebe za dostavo

McDonald’s je načrte sporočil v sredo, po tem, ko so svoje namere predstavili investitorjem. Vodja oddelka za stranke Manu Steijaert je ob tem za Associated Press spomnil, da je McDonald’s za odprtje prvih 10.000 restavracij potreboval 33 let. Kasneje so za povečanje iz 30.000 na 40.000 restavracij potrebovali 18 let.

Če se načrti uresničijo, bo čez štiri leta po svetu delovalo kar 50.000 restavracij McDonald’s.

Steijaert pravi, da trenutno odpiranje novih restavracij poganja vse večja rast v segmentu dostave. V luči tega želijo pri McDonald’su povečati svoje zmogljivosti, kar naj bi jim uspelo z uporabo lastne aplikacije – v letu 2027 pričakujejo, da bo s to naročenih kar 30 odstotkov vseh naročil za dostavo.

Prihajajo tudi spremembe menija

Ena največjih verig s hitro prehrano napoveduje tudi preoblikovanje svojega menija, pri čemer naj bi predstavili “Iniciativo najboljšega burgerja”. Ta po pisanju Forbesa naslavlja dvig kakovosti burgerjev, ki jih servirajo pod zlatimi oboki. Iniciativa naj bi na večini trgov, kjer je McDonald’s prisoten, zaživela do leta 2026.

Na skoraj vseh trgih pa želijo do leta 2025 okrepiti še investicije v rast področja piščancev, natančneje sendviča McCrispy piščanec.

Restavracije bi avtomatiziral Google

McDonald’sove napovedi pa spremlja še partnerstvo s tehnološkim velikanom Google. Ta bi njihove restavracije avtomatiziral ob uporabi umetne inteligence.

Prehrambna veriga upa, da bodo na ta način zaposlenim pomagali tudi pri hitrejšem iskanju rešitev za njihove težave.

Notranjost restavracije McDonald's
Tehnološki velikan Google naj bi avtomatiziral restavracije McDonald’s, ob uporabi umetne inteligence (Foto: PROFIMEDIA)

McDonald’s je sicer že predstavil testno avtomatizirano prodajalno, kjer je bilo naročila mogoče oddati v kiosku, hrana pa je do ljudi prispela na tekočem traku. Spletna javnost je imela do novosti mešane občutke, pri čemer so številni izrazili zaskrbljenost, da bi tehnologija ogrozila delovna mesta, ki jih zdaj opravljajo ljudje.

McDonald’s je na pomisleke odgovoril, da bi avtomatizacija osebju v kuhinji le pomagala, da bi svoje delo opravili bolj učinkovito.

V smeri večje uporabe umetne inteligence pogledujejo tudi druge restavracije s hitro prehrano. Podjetje Wendy’s je denimo v začetku tega leta že testiralo klepetalnega robota, ki kupcem pomaga pri naročanju.