Še en trgovec s spremembami aplikacije zvestobe

Novice Forbes Slovenija 26. februarja, 2024 13.07
featured image

Petrol bo v naslednji posodobitvi spremenil svojo mobilno aplikacijo.

26. februarja, 2024 13.07

Potem ko sta trgovca Spar in Mercator januarja spremenila pogoje pri svojih karticah zvestobe, zdaj novost uvaja tudi največji naftni trgovec pri nas.

Petrol je svoje uporabnike pred nekaj dnevi obvestil, da bo aplikacijo Na poti z naslednjo posodobitvijo zamenjala aplikacija Petrol GO. Ob imenu so spremenili tudi vizualno podobo ikone, ki zdaj nosi črko P, simbol njihove blagovne znamke.

“S posodobitvijo aplikacije boste ohranili obstoječ uporabniški profil in podatke, ki jih uporabljate v mobilni aplikaciji Na poti,” so sporočili iz Petrola.

S posodobitvijo bodo v veljavo stopili novi splošni pogoji, ki so objavljeni na Petrolovi spletni strani. Kdor ne bo soglašal z novimi pogoji, lahko pošlje zahtevo za izbris uporabniškega računa.

V Applovi trgovini z aplikacijami App Store je posodobitev na voljo od 27. februarja, v Google Playu, kjer so aplikacije za sistem Android, pa so aplikacijo posodobili 22. februarja.

V poglavju, kaj je novega, so zapisali, naj uporabnikov ne zmede, da ima aplikacija novo ime in ikono.

Med novostmi so našteli hitrejše plačevanje z enotnim gumbom “Skeniraj in plačaj”, zbrane so vse ugodnosti na enem mestu in ideje za nakup v njihovi spletni trgovini.

Za zamenjavo so se odločili zaradi težav uporabnikov

V Petrolu pojasnjujejo, da so se za spremembe odločili zaradi uporabnikov, ki so imeli težave z iskanjem aplikacije na svojih telefonih in v mobilnih trgovinah, saj ime ni vključevalo ključne besede podjetja.

“Kot drugo pa smo želeli mednarodno ime, ki bi lahko veljalo za vse trge, kjer Petrol posluje. Aplikacija je že na voljo na Hrvaškem, naša vizija pa je širitev tudi na preostale trge,” še pojasnjujejo v največjem naftnem trgovcu pri nas.

Spar poskrbel za razburjenje

V zadnjem mesecu sta spremembe pri svojih karticah zvestobe napovedala največja trgovca pri nas Mercator in Spar.

Prvi je spremenil obdobje zbiranja in unovčenja pik ter vrednost prihranka glede na število pik, pri Sparu pa so spremenili način unovčenja kupona za popuste. Pred tem so bili kuponi običajno na voljo na blagajni oziroma ga je ob predložitvi njihove kartice zvestobe unovčila prodajalka, zdaj pa ga morajo imeti kupci v svoji aplikaciji oziroma ga morajo izrezati iz letaka.

Odločitev je sprožila razburjenje med kupci, saj je zmeda nastajala predvsem med starejšimi oziroma tistimi, ki še niso uporabljali aplikacije.