Proizvajalec znanega sladoleda ukinja več tisoč delovnih mest

Posel Forbes Slovenija 19. marca, 2024 11.21 > 19. marca, 2024 11.25
featured image

Iz podjetja Unilever, ki proizvaja izdelke za gospodinjstvo, sporočajo, da bodo ukinili 7.500 delovnih mest. Obenem bodo oddelili proizvodnjo sladoleda, v kateri nastaja znan magnum.

19. marca, 2024 11.21 > 19. marca, 2024 11.25

Britanski proizvajalec izdelkov za gospodinjstvo Unilever je danes napovedal ukinitev 7.500 delovnih mest, s čimer želi zagotoviti prihranke za naložbe v razvoj. Obenem bo proizvodnjo sladoleda oddelil v samostojno poslovno enoto, s čimer želi postati najbolj prodajan proizvajalec sladoleda na svetu, poroča STA.

Unilever, ki med drugim proizvaja prehrambne izdelke, kozmetiko in čistila, bo delovna mesta predvidoma ukinil postopno, v prihodnjih dveh letih. Ukrep se po napovedih nanaša predvsem na pisarniška delovna mesta.

Družba ima po vsem svetu 128.000 zaposlenih, od tega 6.000 v Veliki Britaniji. Krčenje tako zajema skoraj pet odstotkov celotne njihove delovne sile.

V prihodnjih treh letih želijo na ta način privarčevati 800 milijonov evrov.

Oddelitev proizvodnje sladoleda

Hkrati so v Unileverju napovedali še odcepitev proizvodnje sladoleda – v tej sta najbolj znani znamki Ben & Jerry’s in Magnum – v samostojno poslovno enoto. Enota jim po navedbah AFP že zdaj letno prinese okoli osem milijard evrov prihodkov od prodaje, po oddelitvi pa naj bi se ti še povečali.

Ustvarili bodo odcepljeno podjetje. Postopek naj bi se začel takoj in bo predvidoma zaključen prihodnje leto.

“Odlična novica za delničarje v zvezi s sladolednim oddelkom, ki že nekaj časa ovira celotno poslovanje,” dogajanje komentira upravitelj portfelja Oberon Investments Jack Martin.

Znak podjetja Unilever
Ukrep odpuščanj v Unileverju se nanaša predvsem na pisarniška delovna mesta (Foto: PROFIMEDIA)

Obrisi načrta znani že lani

Martin sicer obžaluje, da bo veliko ljudi izgubilo službo, “vendar je bil Hein Schumacher (glavni izvršni direktor Unileverja, op. a.) od svojega imenovanja pod pritiskom, da bi dosegel boljše rezultate skupine. Spremembe tako niso ravno presenečenje.”

Schumacher je po pisanju Reutersa že oktobra predstavil načrte za poenostavitev poslovanja, potem ko je priznal, da je Unilever v zadnjih letih dosegal slabše rezultate. Njegov predhodnik Alan Jope se je takrat znašel pod kritikami, da je dovolil povečanje števila blagovnih znamk skupine na približno 400. Zaradi tega je vodstvo odvrnilo pozornost od najboljših znamk.