Porsche bo predstavil eno največjih sprememb na svojem legendarnem modelu

Novice Forbes Slovenija 13. maja, 2024 16.56
featured image

Legendarni model Porsche 911 bo kmalu tudi v hibridni izvedbi.

13. maja, 2024 16.56

Model Porsche 911 velja za klasiko med športnimi avtomobili. Malo pred koncem maja bodo predstavili nov motor pod pokrovom. Namesto bencinskih in dizelskih izvedb bo novo različico poganjal hibridni motor, sestavljen iz plinskega dela in vsaj enega baterijskega elektromotorja, poroča CNN.

Odločitev je pomemben korak v razvoju enega najbolj prepoznavnih športnih avtomobilov na svetu, ocenjujejo.

Glede na to, da so hibridi na splošno bolj učinkoviti pri porabi goriva in ob tem ne izgubijo moči, so postali številčnejši. Porsche že prodaja priključne hibridne modele, kot sta cayenne e-Hybrid in panamero e-Hybrid, vendar je hibridni model 911 korak naprej, saj gre za povsem športni model.

Le malo modelov je tako močno povezanih s svojim proizvajalcem, kot je Porsche z modelom 911, dodajajo pri CNN.

Ne bo prvi hibrid

Porsche sicer že prodaja tudi popolnoma električne avtomobile, taycan in novega električnega športnega terenca macan, zdaj pa so kot zadnjega na seznam dodali 911.

Po navedbah Porscheja je hibridni model 911 opravil že več kot tri milijone kilometrov testiranj na stezah in cestah v različnih podnebnih razmerah, vendar bodo podrobnosti predstavili šele konec meseca.

Porsche na primer še tako ni razkril, ali bo avtomobil priključni hibrid. Nov električni model bo hitrejši od bencinske izvedbe. Njihov testni voznik je s hibridnim vozilom v sedmih minutah in 17 sekundah prevozil znamenito nemško dirkališče Nürburgring Nordschleife, kar je 8,7 sekunde hitreje od primerljivega bencinskega modela 911.

Hitrejši čas pomeni, da ima hibridni 911 večjo moč zaradi dodatne električne pomoči. Nürburgring je zavita in zahtevna steza, zato hitrejši čas kaže tudi na to, da dodatna teža baterij in elektromotorjev ne ovira vodljivosti vozila, analizirajo pri CNN.

Po 60 letih električna izvedba

Napoved nove hibridne različice prihaja približno 60 let po tem, ko je Porsche predstavil model 911. Prvi model 911 je bil predstavljen leta 1963, vendar so ga začeli izdelovati šele leta 1964. Veljal je za večji in zmogljivejši dodatek k Porschejevemu prvotnemu modelu 356.

Oba modela, ki sta se skupaj proizvajala le nekaj let, sta imela majhne zadnje sedeže in motorje, nameščene za zadnjimi kolesi. Razporeditev je bila podobna Volkswagnovemu hrošču, avtomobilu, ki ga je zasnoval Ferdinand Porsche starejši, oče Ferdinanda “FerryjaPorscheja. Ta je narisal in ustvaril model 356.

Ferryjev sin Ferdinand Porsche je sodeloval pri zasnovi modela 911, ki je bil oblikovan po vzoru modela 356 v obliki solze. Njegova oblika, vključno z vse bolj utesnjenimi zadnjimi sedeži, je od prvotnega modela ostala v osnovi enaka.