Kartica zvestobe, ki je razburila kupce: kaj se dogaja zdaj
Spar je v začetku leta spremenil pogoje za koriščenje popustov. Kako so se po slabih dveh mesecih odzvali kupci?
Razprava o karticah zvestobe in pogojih popustov pri slovenskih trgovcih je v zadnjem obdobju vroča debata med potrošniki.
Vse skupaj se je začelo v začetku leta, ko je Spar v letaku kupcem sporočil, da bodo morali po novem s seboj imeti kuponček za popust oziroma ga bomo morali pokazati v mobilni aplikaciji trgovca. Pred tem so namreč kupončke hranilni tudi na blagajni.
Odločitev enega največjih trgovcev pri nas je odprla spletne debate in poskrbela za slabo voljo predvsem med starejšimi, ki niso tako vešči uporabe pametnega telefona.
Po skoraj dveh mesecih od sprememb smo pri Sparu preverili, kaj opažajo pri kupcih in kakšne so prve povratne informacije.
“Od začetka uvedbe novega sistema unovčevanja kuponov smo opazili nekaj manj uveljavljenih kuponov, kar pa pripisujemo naravnemu obdobju prilagajanja na nov sistem, saj se je v zadnjih tednih unovčljivost kuponov znova povišala,” odgovarjajo v trgovcu, ki obvladuje skoraj četrtinski tržni delež pri nas.
Uporaba aplikacije poskočila za 30 odstotkov
Dodali so, da lahko kupci na blagajni pokažejo tudi fotografijo kuponov in ni treba, da so izrezani iz letakov.
Zaznali so, da se je od januarja povečalo število uporabnikov njihove mobilne aplikacije za 30 odstotkov.
Kljub spremembam uporabe kuponov ugodnosti oziroma sistema v trgovinah ne opažajo padca števila kupcev, tudi v segmentu upokojencev ne.