Zakaj je že več kot eno leto zaprt hotel na idilični lokaciji v Kranjski Gori?

Nepremičnine Marko Rabuza 4. decembra, 2023 05.30
featured image

Hotel Vila Triglav je že nekaj časa zaprt, Zavarovalnica Triglav pa ga kljub zbiranju zavezujočih ponudb ni prodala.

4. decembra, 2023 05.30

V Kranjski Gori so v zadnjih letih prenovili oziroma dokončali več objektov, ki so pred tem več let propadali ali samevali.

Lepši časi so tako pred prvim kranjskogorskim hotelom Razor, ki je vpisan v registru kulturne dediščine in so ga po več desetletjih propadanja prenovili v začetku letošnjega leta.

Povsem ob smučišču je po več letih v opekah končno podobo dobila Vila Pavlina, ki je v lasti borznoposredniške hiše Ilirika.

V starem jedru so po dobrem desetletju prenovili legendarni penzion Borka, v katerem so številne počitnice in šole v naravi preživljali osnovnošolci z različnih koncev Slovenije. Novi lastnik je stavbo preuredil in v njej uredil stanovanja.

Le streljaj iz središča smučarskega centra proti Vršiču leži jezero Jasna z izjemnim pogledom na Julijske Alpe. Tik ob jezeru je dolga leta idilično podobo kazilo zaprto propadajoče gostišče. Po več kot desetletju so ga prenovili v začetku 2019.

Zbirali ponudbe, a ga niso prodali

Drugačna pa je zgodba z manjšim hotelom Vila Triglav, ki leži na robu Triglavskega narodnega parka in je od turkiznega jezera oddaljen 50 metrov. Hotel na vznožju Naselja Ivana Krivca, kjer nepremičnine dosegajo ali presegajo milijonov evrov, je v lasti Zavarovalnice Triglav, vendar je že več kot eno leto zaprt.

Zavarovalnica Triglav je hotel z osmimi sobami in 16 ležišči pred slabimi tremi leti prodajala, vendar je še vedno njegova lastnica. V začetku leta 2021 je zbirala zavezujoče ponudbe, izklicno ceno za vilo iz leta 1991 pa je postavila pri milijonu evrov.

Čeprav so prejeli nekaj ponudb, se za prodajo na koncu niso določili.

“Ocenili smo namreč, da gre za objekt na izjemni lokaciji, ki je dolgoročno zanimiv za različne vidike uporabe in razvoj same mikrodestinacije v tem delu Kranjske Gore,” so za Forbes Slovenija pojasnili v Zavarovalnici Triglav.

Zaprt že več kot eno leto

Za zbiranje obvezujočih ponudb so se odločili, ker so v tistem času dobili več poizvedovanj in so želeli preveriti, koliko bi lahko iztržili za hotel, če bi se ga odločili prodati. O prodaji so resno razmišljali v takrat zaostrenih razmerah, ko je na delovanje turizma močno vplivala epidemija covida-19.

Od lanskega poletja so vrata hotela, ki so ga v zadnjih letih oddajali, zaprta. Na vprašanje, kakšni so nadaljnji načrti s turističnim objektom, od koder se razprostira pogled na številne vršace, odgovarjajo, da izvajajo analizo možnosti razvoja. Kdaj bi bil lahko hotel znova na voljo za turiste, niso odgovorili.

Hotel Vila Triglav, Kranjska Gora
V polkletni etaži hotela je bazen (Foto: Zavarovalnica Triglav)

Kaj so prodajali?

Manjši hotel s tremi zvezdicami je bil zgrajen leta 1991 in je že od začetka v lasti zavarovalnice. Skozi leta so ga večkrat dozidali, med drugim so dogradili notranji bazen in savno ter zimski vrt in vetrolov.

Vila ima površino 823,5 kvadratnega metra in obsega štiri etaže.

V pritličju so recepcija, sprejemnica, bar, kuhinja s shrambo, zajtrkovalnica, družabni prostor s kaminom in večnamenski prostor z izhodom na prostorno teraso. V prvem nadstropju je šest sob, dodatno sta v mansardi še dve večji sobi, v celotnem hotelu pa je 16 ležišč.

Koliko imajo nepremičninskih naložb?

Skupina Triglav je v zadnjem letu prodala nekaj nepremičnin. Lani se je v primerjavi z letom 2021 portfelj nepremičninskih naložb zmanjšal s 75 milijonov evrov na 68,3 milijona.

V Triglavu še dodajajo, da sta v zadnjih letih potekali konsolidacija in optimizacija nepremičninskega portfelja ter procesa upravljanja nepremičnin.

Lani je skupina z oddajanjem nepremičnin ustvarila slabih 7,3 milijona evrov prihodkov.

“Lastništvo ohranjamo na nepremičninah, za katere pričakujemo, da se jim bo dolgoročna vrednost povečala in jih s tem namenom razvijamo,” pojasnjujejo. To so predvsem pisarniški objekti in gradbena zemljišča na zanimivih lokacijah, ki jih želijo prodati v optimalnem trenutku oziroma z njimi doseči maksimalni donos.