Slavna znamka spodnjega perila doživela hladen tuš
Nižja napoved celoletnih prihodkov je poskrbela za največji zdrs delnice Victoria's Secret, odkar je ta leta 2021 vstopila na borzo.
Delnice znamke spodnjega perila Victoria’s Secret so v sredo padle za kar 28 odstotkov, kar je največji dnevni padec od borznega debija družbe julija 2021. Podjetje, ki si prizadeva ostati relevantno ob vse večji konkurenci, je namreč razočaralo z napovedjo prodaje v letošnjem letu, piše Bloomberg.
Victoria’s Secret pričakuje neto prodajo v višini šest milijard dolarjev (5,5 milijarde evrov), kar je manj kot lani. Podjetje si prizadeva pritegniti in obdržati stranke s pobudami, kot je preimenovanje modne revije ter razširitev kategorij kopalk in oblačil. Toda prizadevanja se še niso obrestovala.
V četrtletju, ki se je končalo 3. februarja in ki je vključevalo tudi praznično nakupovalno sezono, je prodaja pri Victoria’s Secret padla za šest odstotkov. Dobičkonosnost je medtem presegla pričakovanja, deloma zaradi boljšega upravljanja zalog.
Težave na ameriškem tržišču
Victoria’s Secret izpostavlja močno uspešnost v svojem mednarodnem poslovanju. Svetovna prodaja v četrtem četrtletju je namreč narasla za slabo četrtino. Toda ta segment predstavlja manj kot 10 odstotkov celotnega poslovanja. “Trenutno največji izziv pri modelu je severnoameriški prodajni trend,” je v pogovoru z analitiki dejal glavni finančni direktor TJ Johnson.
Promocije v četrtem četrtletju so bile bolj agresivne kot v prejšnjih letih v “zelo konkurenčnem okolju” v prazničnem obdobju, je na klicu z vlagatelji povedal glavni izvršni direktor Martin Waters. Pričakuje, da se bo to nadaljevalo tudi v tekočem četrtletju, zlasti v kategorijah, kot je spodnje perilo, kjer se je podjetje borilo za pridobitev tržnega deleža.
Do zaključka v sredo je delnica upadla z dobrih 25 dolarjev na 19 dolarjev. Od začetka leta je izgubila 33 odstotkov, v zadnjem letu pa 47 odstotkov.