Stranke Revoluta dobivajo opozorila: dvema uporabnikoma ukradli 200.000 funtov

Novice Marko Rabuza 6. marca, 2024 17.22
featured image

Neobanka Revolut je svojim uporabnikom poslala opozorila pred prevarami. Ena od strank, ki ji je bil ukraden denar, se je celo znašla na robu stečaja.

6. marca, 2024 17.22

Revolut velja za eno najbolj priljubljenih neobank v Evropi. Tudi med Slovenci ima številne uporabnike, po zadnjih podatkih naj bi jih bilo okoli 120.000.

Komitenti so v zadnjih dneh, predvsem v Veliki Britaniji, začeli dobivati opozorila, da morajo biti pozorni, komu zaupajo svoje osebne podatke za dostope do računov.

Obvestila so povezana z dogodkom, ki se je zgodil pred kratkim in v katerem sta dve stranki izgubili 200.000 funtov (233.756 evrov), poroča Lad Bible.

Denar so goljufi ukradli z dveh poslovnih računov prek nepooblaščenega dostopa, pri čemer so denar prenesli na račune banke HSBC.

Po kraji na robu stečaja

Iz enega računa je bilo odtujenih 165.000 funtov (192.800 evrov), kar je podjetje pahnilo na rob stečaja, poroča Which?, v drugem primeru pa so imetniku računa izmaknili 40.000 funtov (46.763 evrov).

Revolut je sporočil, da denarja strankam ne bodo vrnili, saj je bilo preverjanje večfaktorske avtentikacije opravljeno, dodali pa so, da bodo v prihodnje okrepili varnost.

Oseba po telefonu dejala, da je iz varnostnega oddelka

Direktor podjetja, ki je bil oškodovan za 165.000 funtov, je za Which? povedal, da ga je na zasebno številko poklicala oseba, ki se je predstavila kot član Revolutove ekipe za zaščito pred goljufijami.

“Oseba mi je po telefonu dejala, da so bile na našem računu sumljive transakcije. Opozorila me je, da je lahko naš račun ogrožen,” je dejal oškodovanec.

Klicatelj mu je ob tem zastavil precej vprašanj o tem, kdo ima dostop do računa in ga večkrat preusmeril na različne oddelke v podjetju. Na elektronski naslov je nato dobil elektronsko sporočilo Revoluta za potrditev prijave z neznane naprave.

Nato so poslovnežu v telefonskem pogovoru dejali, naj blokira zahtevo za prijavo, odstrani in ponovno namesti aplikacijo, s tem pa je sprožil varnostno kodo, ki jo je delil s klicateljem in tako ponastavil svoje varnostne podatke.

S tem je v resnici omogočil kriminalcem, da so prestali enega od Revolutovih varnostnih pregledov, še vedno pa ostaja nejasno, kako so lahko zagotovili tudi “selfie”, ki jim je omogočil prevzem računa.

“Žal nam je za dogodek in vse preostale primere, ko so bile naše stranke tarča neusmiljenih in prefinjenih kriminalcev. Vsak morebitni primer goljufije, ki zadeva stranko podjetja Revolut, skrbno preiščemo in ocenimo neodvisno od drugih primerov. Zavedamo se, da se je v zadnjem času povečalo število poskusov goljufij naprednega prevzema računa, ki jih izvajajo kriminalci v celotni industriji,” so se odzvali iz Revoluta.