Sodišče EU: pokojni kralj kokaina ne more biti blagovna znamka
Registrirati ime Pablo Escobar kot blagovno znamko v EU bi bilo v nasprotju z moralnimi načeli, menijo sodniki.
Brat pokojnega kolumbijskega preprodajalca mamil Pabla Escobarja je bil neuspešen pri registraciji blagovne znamke z bratovim imenom v EU, poroča Bloomberg. Ugoditev prošnji bi po mnenju sodnikov kršila temeljne vrednote in moralne standarde.
Javnost “to ime povezuje s trgovino z mamili in narkoterorizmom ter z zločini in trpljenjem, ki izhajajo iz tega, namesto z njegovimi morebitnimi dobrimi deli v korist revnih v Kolumbiji,” je v sredo sporočilo sodišče EU v Luksemburgu.
Pablov starejši brat Roberto de Jesús Escobar Gaviria je prijavo za registracijo blagovne znamke ‘Pablo Escobar’ vložil leta 2021 pri Evropskem uradu za intelektualno lastnino (EUIPO).
Roberto je leta 2015 ustanovil podjetje Escobar Inc., ki ustvarja in podpira projekte, povezane z družino Pabla Escobarja. Roberto je nekdanji računovodja in vodja atentatov kartela Medellín, ki ga je vodil Pablo, piše na spletni strani podjetja.
Escobar Inc. trenutno na svoji spletni strani prodaja kriptovaluto po imenu Escobar Cash. V preteklosti je bilo podjetje tarča obtožb, da so prodajali mobilne telefone, ki jih niso nikoli dostavili kupcem, še piše Bloomberg.
Escobar, čigar kokainski imperij je bil za časa njegovega življenja vreden okrog 30 milijard dolarjev (28 milijard evrov), je sicer pogosto upodobljen v zabavni industriji, od majic z njegovo podobo do filmov in serij, vključno s priljubljeno Netflixovo serijo Narcos.