Meje se brišejo: Kitajci predstavili še eno baterijo z dosegom 1000 kilometrov
Baterija je litij-železo-fosfatna (LFP), ki naj bi bila prijaznejša do okolja od litij-ionskih.
Kitajski proizvajalec baterij za električna vozila CATL je predstavil litij-železo-fosfatno (LFP) baterijo z dosegom več kot 1.000 kilometrov z enim polnjenjem.
Shenxing Plus je prva baterija LFP na svetu, ki se ponaša s takšnim dosegom, je na prvem medijskem dnevu avtomobilskega sejma v Pekingu povedal glavni tehnološki direktor CATL oddelka za e-avtomobile Gao Huan, poroča Reuters.
Baterije LFP so okolju prijaznejše od litij-ionskih baterij, ki se pogosteje uporabljajo v električnih vozilih.
Štirje modeli avtomobilov uporabljajo sedanjo generacijo baterije Shenxing z dosegom 700 kilometrov, do konca leta pa bo z njo opremljenih še več kot 50 modelov, je napovedal Gao.
Največjemu svetovnemu proizvajalcu baterij za električna vozila se je dobiček v prvem letošnjem četrtletju povečal, potem ko je tri mesece prej zaradi upočasnjenega povpraševanja in okrepljene konkurence prvič po letu 2022 zabeležil četrtletni upad dobička, dodaja Reuters-
Kitajski proizvajalci baterij, vključno s podjetjem CATL, so rasli hitreje kot tekmeci in so lani predstavljali več kot dve tretjini svetovne zmogljivosti baterij za električna vozila, so pokazali podatki svetovalnega podjetja Counterpoint Research.
Nio že lani predstavil izjemno zmogljivo baterijo
Če bodo električni avtomobili imeli doseg 1.000 kilometrov, bo to že povsem primerljivo z avtomobili, ki imajo motorje na notranje zgorevanje oziroma bo doseg električnih avtomobilov celo večji. Konec leta je kitajski proizvajalec električnih avtomobilov Nio demonstriral doseg svoje nove baterije, ki zmore avto z enim polnjenjem prepeljati več kot tisoč kilometrov daleč.
Predsednik uprave in eden od ustanoviteljev podjetja William Li je napovedal, da bodo serijsko proizvodnjo baterije z zmogljivostjo 150 kilovatnih ur začeli ta mesec, cena baterije, ki uporablja poltrde elektrode (angl. semi solid state), naj bi bila zelo visoka, primerljiva s ceno celotnega avtomobila Tesla Y na Kitajskem.