Ameriškemu velikanu na temni splet ušlo 73 milijonov osebnih podatkov strank

Novice Marko Rabuza 31. marca, 2024 19.52
featured image

Razkriti osebni podatki naj bi vsebovali podrobnosti strank o socialnem zavarovanju, datumih rojstva in poštnih naslovih.

31. marca, 2024 19.52

Ameriški telekomunikacijski velikan AT&T se sooča z obsežnim uhajanjem osebnih podatkov svojih strank. V ponedeljek je portal Techcrunch razkril, da je na temnem spletu objavljenih več kot 70 milijonov osebnih podatkov strank tega ameriškega podjetja.

Razkriti osebni podatki vključujejo imena in priimke, elektronske naslove, poštne naslove, telefonske številke uporabnikov, njihove številke socialnega zavarovanja, datume rojstva in številko računa pri AT&T ter gesel.

V varnostnem obvestilu na svoji strani za podporo strankam AT&T navaja, da se razkriti podatki razlikujejo glede na račun.

Techcrunch dodaja, da razkritje vsebuje šifrirana gesla za več milijonov uporabniških računov, ki jih je mogoče zlahka dešifrirati.

AT&T se je na poročanja odzval v soboto in zapisal, da so bili podatki “objavljeni na temnem spletu pred približno dvema tednoma”. Potrdili so, da so objavljeni občutljivi osebni podatki.

“Za zdaj še ni znano, ali so bili podatki zajeti v družbi AT&T ali od enega od njenih prodajalcev,” je dodalo podjetje. “Trenutno pa AT&T nima dokazov o nepooblaščenem dostopu do svojih sistemov, ki bi privedel do odtujitve podatkov.”

Podatki naj bi izvirali iz leta 2019

CNN ugiba, da bi lahko bili pridobljeni podatki iz leta 2019 ali prej. Iz navedb AT&T je mogoče sklepati, da objavljeni podatki ne vsebujejo finančnih informacij ali podrobnosti o zgodovini klicev.

Po navedbah ameriškega telekomunikacijskega podjetja je 7,6 milijona podatkov povezanih s trenutnimi uporabniki, 65,4 milijona pa z nekdanjimi strankami.

Ameriško podjetje je svojim strankam svetovalo, da ponastavijo gesla svojih računov, ob tem pa naj spremljajo morebitne spremembe v svojih profilih oziroma v mesečnih poročilih.

Februarja večji izpad

AT&T je imel sicer februarja večji izpad storitev, ki je trajal skoraj 12 ur. Takrat so pojasnili, da izpad ni bil posledica kibernetskega napada, temveč napake pri posodobitvi programske opreme. Strankam so odobrili pet dolarjev dobroimetja.