Komik iz slavne serije je postal milijarder
Jerry Seinfeld je poznan po humoristični seriji iz 90. let, ki nosi njegovo ime, po novem pa je tudi član Bloombergovega indeksa milijarderjev.
Ameriški komik Jerry Seinfeld je smeh pretvoril v denar. Letos je njegovo premoženje prvič v precep vzel Bloombergov indeks milijarderjev in ugotovil, da je slavni šaljivec v karieri ustvaril več kot milijardo dolarjev premoženja.
Levji delež premoženja so prihodki iz pogodb za sindicirano predvajanje serije Seinfeld. Gre za odkupe pravic s strani vseh zainteresiranih televizijskih hiš. S tem je Seinfeld z “oddajo o ničemer,” kot je definiral nadaljevanko iz 90. let, zaslužil 465 milijonov dolarjev, po oceni Bloomberga. Ocena temelji na predpostavki, da je Seinfeld prejel 15-odstotni delež v teh poslih.
Pogodba z Netflixom za pravice predvajanja mu je prinesla dodatnih 94 milijonov dolarjev. Od 80. let dalje je več kot 100 milijonov dolarjev zaslužil tudi s turnejami kot stand up komik. Ocena vključuje še 40 milijonov dolarjev v nepremičninah, kar vključuje stanovanje v prestižni newyorški soseski Central Park West, hišo v letovišču Hamptons in skladišče v Kaliforniji.
Zbirka luksuznih avtomobilov, ki jih je komik včasih predstavil v svoji oddaji Comedians in Cars Getting Coffee, ni bila vključena v izračun.
Seinfeldova predstavnica Amy Jacobs je za Bloomberg dejala, da je ocena “netočna,” ni pa ponudila dodatnih informacij.
Bloomberg je pri izračunu domneval, da je Seinfeld svoj zaslužek pričel vlagati leta 1990. Rast teh investicij so ocenili na podlagi zgodovinskega gibanja splošnega svetovnega borznega indeksa MSCI World Index.
Zimzelena serija
Serija, ki jo je Seinfeld ustvaril skupaj z Larryjem Davidom, je luč dneva ugledala leta 1989 in se z malih ekranov poslovila leta 1998. Večino tega časa je preživela na vrhu lestvice najbolj gledanih TV oddaj.
Serija sledi skupini Newyorčanov, ki jo sestavljajo petični Jerry, nevrotični George, obsojajoča Elaine in ekscentrični Kramer. Njihovi pogovori in prigode naslavljajo absurdnost vsakdanjega življenja. S tem slogom je seriji uspelo privabiti zvesto občinstvo, ki se z liki poistoveti in zna citirati dele dialoga.
Seinfeld ostaja priljubljen vse do danes. Leta 2019 je Netflix pridobil ekskluzivne pravice za pretakanje vseh 180 epizod serije. Za to je po poročanju Los Angeles Times takrat odštel “precej več” kot pol milijarde dolarjev, ki jih je tekmec NBCUniversal plačal za pravice do prav tako priljubljene komične serije Pisarna (The Office).