Versace spet na prodaj: zanj se zanima italijanski modni tekmec

Posel Forbes Slovenija 10. januarja, 2025 15.42
featured image

Potem ko je posel za prevzem družbe Capri pred nekaj meseci padel v vodo, namerava zdaj ta prodati nekatere svoje znamke, kot sta Versace in Jimmy Choo.

10. januarja, 2025 15.42

Italijanska luksuzna modna hiša Prada je med interesenti za nakup podjetja Versace, ki ga prodaja ameriška družba Capri Holdings, je poročal Reuters. Capri Holdings ima v lasti podjetje Michael Kors, ki je Versace za 2,1 milijarde dolarjev kupilo septembra 2018. Prada skupaj s svetovalci že preučuje dokumentacijo.

Capri bi moralo z 8,5 milijarde dolarjev vrednim poslom prevzeti podjetje Tapestry, ki ima v lasti tudi modno hišo Coach, a je nato novembra lani odstopilo od pogodbe, potem ko je sodišče blokiralo prevzem.

Po propadu posla je Capri najel banko Barclays, da preuči strateške možnosti za prodajo nekaterih njegovih blagovnih znamk, kot sta Versace in Jimmy Choo, sta za Reuters povedali osebi, seznanjeni z zadevo. Ena od njiju je dejala, da bi lahko bila na prodaj tudi celotna družba Capri Holdings.

Izkupiček bo vložen v paradnega konja

Versace je leta 1978 v Milanu ustanovil pokojni italijanski oblikovalec Gianni Versace in ga kot kreativna direktorica še vedno vodi njegova sestra Donatella Versace. V poslovnem letu do 30. marca 2024 je Versace ustvaril za približno petino vseh Caprijevih prihodkov oziroma milijardo dolarjev od skupno 5,2 milijarde dolarjev. V primerjavi z letom prej, ko je družba ustvarila 5,6 milijarde dolarjev prihodkov, so ti upadli.

Po poročanju Vogue Business namerava Capri denar od prodaje vložiti v svojega paradnega konja, podjetje Michael Kors, ki ustvari približno tri četrtine prihodkov celotne družbe.

Prada, ki jo kot kreativna direktorica vodi Miuccia Prada, je medtem kljubovala upadu povpraševanja v svetovni modni industriji, še navaja Reuters. Njena prodaja se je v lanskem tretjem četrtletju povečala za 18 odstotkov, predvsem na krilih blagovne znamke Miu Miu, ki je vse bolj priljubljena med mlajšimi kupci.