Lastnica Droge Kolinske je v devetih mesecih prodala 15,5 odstotka več kot lani

Posel Forbes Slovenija 24. oktobra, 2023 13.20 > 24. oktobra, 2023 13.29
featured image

Atlantic Grupa poroča o močni rasti prodaje v prvih devetih mesecih. Ta je zadoščal za 36,5 milijona evrov čistega dobička.

24. oktobra, 2023 13.20 > 24. oktobra, 2023 13.29

Hrvaška Atlantic Grupa, pod okrilje katere sodi tudi Droga Kolinska, je v prvih devetih mesecih ustvarila 721,6 milijona evrov prihodkov od prodaje. To je 15,5 odstotka več kot v istem obdobju lani, so sporočili iz podjetja.

Povišal se je tudi dobiček pred obrestmi, davki in amortizacijo (EBITDA), ki je v primerjavi z lani višji za 3,5 odstotka in je znašal 73,1 milijona evrov. Čisti dobiček je zrasel za 1,7 odstotka, znaša 36,5 milijona evrov.

Rast prodaje v vseh segmentih in na vseh pomembnejših trgih je izpostavil predsednik uprave Atlantic Grupe Emil Tedeschi. “Z rastjo izstopata področji sladko in slano ter pijače, ki sta poleg vrednostne dosegli tudi precejšnjo količinsko rast. Vendar je treba poudariti, da so tudi ostali poslovni segmenti stabilni. To je potrditev naše strategije in kakovosti naših blagovnih znamk,” je prepričan.

Napitek Cedevite, ki ga proizvaja Atlantic Grupa
Foto: N1

Najbolj je zraslo področje sladko in slano, sledijo pijače

Ravno prodajni rezultati so po besedah Tedeschija omogočili rast dobičkonosnosti. In to kljub temu, da visoki stroški surovin in embalaže, logističnih in drugih storitev ter energije in občutnega zvišanja plač vztrajajo še naprej.

V Atlantic Grupi so pojasnili tudi, da je največjo – 30,7-odstotno, rast doseglo področje sladko in slano, katerega vodilni blagovni znamki sta Smoki in Najlepše želje. Sledi področje pijač z nosilno blagovno znamko Cedevita, ki je zrasla za 19,4 odstotka, in Donat z 12,1-odstotno rastjo.

“Med distribucijskimi območji prednjači Severna Makedonija z 19,9-odstotno rastjo, Hrvaška z 19,0-odstotno rastjo in Srbija s 16,5-odstotno rastjo,” so navedli.

V skupni prodaji lastne blagovne znamke predstavljajo 62,5 odstotka. 8,9 odstotka predstavlja lekarniška dejavnost, blagovne znamke principalov pa 28,6 odstotka. Kot največja posamezna kategorija izstopa kava s 145,4 milijona evrov oziroma 20,1-odstotnim deležem v celotnih prihodkih od prodaje, še poudarjajo.