Najmočnejša košarkarska liga na svetu do rekordov z veliko pomočjo Evropejcev
Sharon Fuller, vodja digitalnih vsebin in družbenih medijev za NBA za Evropo in Bližnji vzhod, večje zanimanje Evropejcev za ameriško košarkarsko ligo pripisuje večjemu številu košarkarjev s stare celine.
Zadnja sezona ameriške poklicne košarkarske lige NBA je bila rekordna – na evropskem trgu je prek svojih družabnih digitalnih kanalov dosegla rekordno vključenost in prvič presegla eno milijardo ogledov videoposnetkov. Na letni ravni se je število ogledov zvišalo za 100 odstotkov.
K temu po oceni vodje digitalnih vsebin in družbenih medijev za NBA za Evropo in Bližnji vzhod Sharon Fuller odločilno prispevajo evropski košarkarji, je dejala na konferenci Sporto v Portorožu.
Na začetku lanske sezone jih je bilo v moštvih NBA kar 64 iz 22 različnih držav. Osrednjo vlogo nosijo mladi Francoz Victor Wembanyama, slovenski košarkarski as Luka Dončić, Srb Nikola Jokić in Grk Giannis Antetokounmpo.
Tekma v Parizu razprodana več mesecev vnaprej
Prav zaradi izrednega zanimanja za NBA v Evropi bodo letos tudi organizirali tekmo v Parizu, ki je že več mesecev pred dogodkom razprodana.
Fuller, sicer velika navijačica Dončića, ki ga je spremljala že v madridskem Realu, je še dodala, da se veliko zanimanje Evropejcev za NBA vidi tudi v številu prenosov aplikacije NBA. Od septembra 2022 je bilo prenosov skupno več kot šest milijonov, povprečno pa uporabniki v aplikaciji porabijo eno uro na teden, kar pomeni 24-odstotno letno rast.
Zelo uspešen je bil tudi prenos poslovilne tekme Gorana Dragića v Stožicah, ki jo je NBA prenašal prek svoje aplikacije. Po podatkih Fuller je tekma generirala skoraj 100 milijonov ogledov na družbenih omrežjih.