Najmočnejša košarkarska liga na svetu do rekordov z veliko pomočjo Evropejcev

Posel Marko Rabuza 22. novembra, 2024 15.29
featured image

Sharon Fuller, vodja digitalnih vsebin in družbenih medijev za NBA za Evropo in Bližnji vzhod, večje zanimanje Evropejcev za ameriško košarkarsko ligo pripisuje večjemu številu košarkarjev s stare celine.

22. novembra, 2024 15.29

Zadnja sezona ameriške poklicne košarkarske lige NBA je bila rekordna – na evropskem trgu je prek svojih družabnih digitalnih kanalov dosegla rekordno vključenost in prvič presegla eno milijardo ogledov videoposnetkov. Na letni ravni se je število ogledov zvišalo za 100 odstotkov.

K temu po oceni vodje digitalnih vsebin in družbenih medijev za NBA za Evropo in Bližnji vzhod Sharon Fuller odločilno prispevajo evropski košarkarji, je dejala na konferenci Sporto v Portorožu.

Na začetku lanske sezone jih je bilo v moštvih NBA kar 64 iz 22 različnih držav. Osrednjo vlogo nosijo mladi Francoz Victor Wembanyama, slovenski košarkarski as Luka Dončić, Srb Nikola Jokić in Grk Giannis Antetokounmpo.

Tekma v Parizu razprodana več mesecev vnaprej

Prav zaradi izrednega zanimanja za NBA v Evropi bodo letos tudi organizirali tekmo v Parizu, ki je že več mesecev pred dogodkom razprodana.

Fuller, sicer velika navijačica Dončića, ki ga je spremljala že v madridskem Realu, je še dodala, da se veliko zanimanje Evropejcev za NBA vidi tudi v številu prenosov aplikacije NBA. Od septembra 2022 je bilo prenosov skupno več kot šest milijonov, povprečno pa uporabniki v aplikaciji porabijo eno uro na teden, kar pomeni 24-odstotno letno rast.

Zelo uspešen je bil tudi prenos poslovilne tekme Gorana Dragića v Stožicah, ki jo je NBA prenašal prek svoje aplikacije. Po podatkih Fuller je tekma generirala skoraj 100 milijonov ogledov na družbenih omrežjih.