Čeprav nikoli ni delal v nogometu, ga je poklical eden največjih klubov

Posel Marko Rabuza 22. novembra, 2024 10.17
featured image

Zakaj je portal The Bussines of Fashion AC Milan opisal kot "nogometno ekipo, ki končno razume modo"?

22. novembra, 2024 10.17

Londončan Peter Morgan je pred slabimi štirimi leti dobil klic legendarnega italijanskega nogometnega kluba AC Milana. Čeprav pred tem ni delal v nogometu, niti ne v športu, so ga iz mesta mode poklicali, ker so želeli okrepiti svojo marketinško ekipo. Sestavljali so namreč mešanico športnih poznavalcev in trženjskih strokovnjakov.

Slaba štiri leta pozneje Morgan lahko pokaže nekaj rezultatov. Ideja, kako povezati glavno lastnost mesta – prestolnica mode – in športno moštvo, se je prelevila v sodelovanje AC Milana s številnimi znamkami oblačil. Na ta način širijo svojo prepoznavnost in povečujejo prihodke iz tega naslova.

“AC Milan je eden najbolj prepoznavnih nogometnih klubov na svetu. Imamo 125-letno tradicijo. Vprašali smo se, kako bi lahko naša znamka postala bolj pomembna širše, ne le v športu. Večjo pozornost modi smo namenili, ker je veliko ljudi na svetu, ki vsaj malo razmišljajo o oblačilih in kaj bodo oblekli,” je ob robu športno-poslovne konference Sporto za Forbes Slovenija pojasnil Morgan.

Z več partnerstvi postali bolj relevantni

Pri prodiranju izven nogometnih okvirov jim pomaga glavni opremljevalec Puma, sklenili pa so več partnerstev z različnimi blagovnimi znamkami oblačil, s čimer so razširili svoj posel. “Ko smo sklenili več partnerstev, smo postali bolj relevantni, kar je pomembno za dolgoročni razvoj,” pojasnjuje.

Morgan priznava, da so pri uspehu krepitve prepoznavnosti pomembni dosežki nogometašev na zelenici, vseeno imajo tudi inovativne ideje, ki so jim prinesle uspeh. Ena takih je bila odločitev, da sredi sezone izdajo še četrti dres, kar pred tem ni bilo običajno, saj ima vsako moštvo praviloma tri različne drese.

“Zelo veliko uspeha smo poželi z izdajo četrtega dresa, ki smo ga predstavili februarja. Takrat se običajno že začenjajo razprodaje dresov za aktualno sezono, nam pa je z dizajnom v času, ki ni tradicionalen za predstavitev dresa, uspelo doseči zelo dobre prodajne rezultate. Skoraj dve tretjini kupcev je bilo tujcev,” razlaga Morgan. Doda, da na začetku sezone ob predstavljanju dresov tekmuješ z vsemi moštvi, februarja oziroma marca pa ni nobene konkurence in dosežeš večjo pozornost.

Ob tem kot zanimivost poudari, da je večina kupovala drese, ki na hrbtih niso imeli priimka članov moštva, kar pomeni, da so dres kupili kot modni kos oblačila.