JPMorgan Chase načrtuje digitalno širitev v Evropo
Prvi mož investicijske banke JPMorgan Chase je postal bolj naklonjen širitvi v Evropo, saj je digitalno bančništvo zdesetkalo ceno vstopa na nove trge.
Ameriška investicijska in komercialna banka JPMorgan Chase v naslednjih dveh letih želi vzpostaviti prisotnost v nekaterih evropskih državah, piše Wall Street Journal. Glavni izvršni direktor banke Jamie Dimon je v preteklosti večkrat izrazil dvome glede globalne širitve velikana z Wall Streeta, a je zaradi nižjih stroškov poslovanja v digitalnem svetu obrnil ploščo.
Pri JPMorgan se pripravljajo na lansiranje izključno digitalne potrošniške banke v več evropskih državah, je za WSJ dejal Sanoke Viswanathan, vodja globalne strategije pri JPMorgan Chase. Ciljajo na več deset milijonov novih strank in več deset milijard dolarjev depozitov.
Obenem načrtujejo razširitev potrošniških bančnih storitev v Združenem kraljestvu, kjer so izpostavo odprli leta 2021. Britanska podružnica izgublja okrog 450 milijonov dolarjev na leto, saj banka privablja nove stranke z relativno visokimi depozitnimi obrestnimi merami.
Družba ocenjuje, da bo dobičkonosna, ko bo dosegla 5 milijonov britanskih strank. To naj bi se zgodilo leta 2027 ali 2028.
Pod Dimonovim vodstvom se je JPMorgan, največja ameriška potrošniška banka, dolgo upirala vstopu na tuje trge. Kot razlog so pri tem navajali stroške najema in zaposlovanja v klasičnih poslovalnicah.
“Na področju poslovanja s prebivalstvom smo vedno govorili, da ne bomo šli v tujino,” je Dimon dejal na konferenci leta 2018. “Do konca življenja boste izgubljali denar.”
Digitalno poslovanje je spremenilo to strategijo, saj je zmanjšalo stroške vstopa na nove trge. Kot ugotavljajo pri banki, 8 od 10 njihovih uporabnikov v ZDA uporablja spletno bančništvo.