V Slovenijo prihaja hrvaška franšiza kavarn za igričarje
Hrvaška veriga kavarn za ljubitelje videoiger Friendly Fire je podpisala franšizno pogodbo za vstop na slovenski trg.
Hrvaška mednarodna veriga igričarskih kavarn Friendly Fire bo v Sloveniji odprla več lokacij, začenši letos z Ljubljano, je v sporočilu za javnost sporočil glavni izvršni direktor in ustanovitelj podjetja David Kosir.
Slovensko franšizo bo vodil Egor Koshurnikov, prvo lokacijo v prestolnici pa naj bi veriga odprla v tretjem četrtletju, je še zapisal hrvaški poslovnež. “Franšizo je na koncu prejel partner, ki je izkazal skupno vizijo in skladnost s kulturo blagovne znamke Friendly Fire. Prvo poslovalnico v Sloveniji bomo odprli predvidoma v tretjem četrtletju letošnjega leta, zelo kmalu za tem pa bosta sledili še dve poslovalnici,” je Kosir dejal za Forbes Hrvaška.
Pogajanja za slovenski trg so trajala več mesecev. Potekala so z več potencialnimi nosilci franšize, še poroča hrvaški Forbes.
Slovenija bo tako postala peta država, v kateri je prisoten Friendly Fire. Poleg Hrvaške podjetje posluje še v Avstriji, Bosni in Hercegovini ter Mehiki, kamor so se razširili lani.
Na domačem hrvaškem trgu ima Friendly Fire osem kavarn, od tega tri v Zagrebu in po eno v Osijeku, Slavonskem Brodu, Virovitici, Zadru in od 10. maja letos še v Splitu. V Avstriji ima franšiza tri poslovalnice na Dunaju, v Bosni pa pet poslovalnic, in sicer v mestih Mostar, Sarajevo, Čapljina, Zenica in Banjaluka.
Globalne ambicije
Za verigo kavarn, ki jo je Kosir ustanovil leta 2017 s prvo kavarno v Zagrebu, je leto širitve. Septembra lani so namreč vstopili na mehiški trg s prvo poslovalnico v Mexico Cityju. Po poročanju Forbes Hrvaška podjetje načrtuje odprtje 30 poslovalnic v državi.
V prvih mesecih letošnjega leta so odprli tudi pet novih lokacij na Hrvaškem, med njimi Zadar v februarju, Osijek v aprilu in Split v maju. Franšize za nove hrvaške lokacije so razprodali v 90 dneh.
Obenem potekajo pogajanja za vstop na nove trge. Solastnik Friendly Fire Andrija Čolak je ob vstopu na slovenski trg hrvaškemu Forbesu povedal, da letos pričakujejo še več podobnih novic.
“Navdušeni smo nad potencialom novih držav, v katere nameravamo vstopiti. Iskreno verjamem, da bi letos lahko delili več velikih novic, povezanih s širitvijo blagovne znamke Friendly Fire. Naš cilj je še naprej širiti našo blagovno znamko in zagotavljati edinstveno igralno izkušnjo na globalni ravni,” pravi Čolak.