Priljubljena italijanska pijača bo poskušala osvojiti še en del sveta
Novi glavni izvršni direktor družbe Campari Matteo Fantacchiotti je prepričan, da bodo v Aziji močno povečali prodajo svoje pijače Aperol.
Ena največjih proizvajalk žganih pijač na svetu Campari želi v prihodnjih letih okrepiti svoj položaj v Aziji. Novi glavni izvršni direktor družbe Matteo Fantacchiotti je v pogovoru za Bloomberg dejal, da si želijo izkoristiti ogromen potencial priljubljene pijače Aperol, ki jo proizvajajo.
“Menim, da bo v prihodnjih petih do desetih letih Azija pomenila od 15 do 20 odstotkov naše svetovne prodaje,” je napovedal Fantacchiotti.
Fantacchiotti je na položaju glavnega izvršnega direktorja nasledil dolgoletnega predhodnika Boba Kunze–Concewitza, ki je med svojim mandatom izvedel več kot 20 prevzemov.
“Azija je postala strateško prednostna naloga skupine v letu 2020,” je dejal generalni direktor. “Najprej smo dali prednost Evropi, nato ZDA, ki je naš trg številka ena, zdaj pa je čas za Azijo.”
Lani je blagovna znamka Aperol, priljubljena alkoholna pijača oranžne barve in grenkega okusa, pomenila 24 odstotkov prodaje skupine, na Kitajskem in v Indiji pa je rasla s trimestnimi številkami. V celoti je azijsko-pacifiška regija prispevala osem odstotkov prodaje skupine Campari.
Decembra je družba izvedla svoj največji prevzem, ko je od družbe Beam Suntory za 1,2 milijarde dolarjev kupila znamko konjaka Courvoisier.