Večdesetmilijonska kazen za priljubljenega modnega trgovca

V skoraj letu dni trajajoči preiskavi je francoski varuh konkurence ugotovil, da je Shein kupce zavajal z lažnimi popusti.
Francoski urad za varstvo konkurence je kitajskemu spletnemu trgovcu Shein naložil 40 milijonov evrov globe zaradi zavajajočih poslovnih praks. Med drugim je ugotovil, da je bila več kot desetina oglaševanih popustov v resnici podražitev. Pri trgovcu so na plačilo globe pristali, poroča STA.
Urad za konkurenco je v okviru skoraj leto dni dolge preiskave ugotovil, da je podjetje, ki je v Franciji prisotno od leta 2015, zvišalo cene nekaterih izdelkov, preden jih je nato znižalo v okviru popustov.
V preiskavi so pri francoskem uradu ugotovili, da je bilo 11 odstotkov oglaševanih popustov, ki so jih pregledali, “v resnici zvišanje cen”.
V 57 odstotkih oglaševani popusti niso predstavljali znižanja cene, v 19 odstotkih pa je bilo znižanje cen “manjše od napovedanega”, navaja STA.
V Sheinu so za francosko tiskovno agencijo AFP pojasnili, da so v dveh mesecih od takrat, ko so marca lani izvedeli za preiskavo urada, “nemudoma” izvedli potrebne popravljalne ukrepe. Kot so dodali, svoje pravne in regulativne obveznosti v Franciji jemljejo “zelo resno” ter so zavezani preglednosti.