Slovenija, Hrvaška in Avstrija s skupno promocijsko kampanjo v ZDA
Nacionalne turistične organizacije Slovenije, Avstrije in Hrvaške se letos s prvo skupno promocijsko kampanjo predstavljajo v ZDA.
Kampanja nagovarja predvsem individualne popotnike z višjo kupno močjo, ki iščejo trajnostne potovalne izkušnje s pridihom luksuza, so sporočili iz Slovenske turistične organizacije (STO).
Kampanja Alps. Adriatic. Amazing., ki se začenja v teh dneh, zajema digitalno oglaševalsko kampanjo v ameriškem potovalnem mediju Conde Nast Traveller, ki s pričakovanimi 12 milijoni ogledov in promocijo na družbenih omrežjih medijskih znamk njegove založniške hiše povečuje prepoznavnost omenjenih destinacij, poroča STA.
Kampanja vključuje tudi skupno promocijo na novembrskem poslovnem dogodku s področja luksuznega turizma v ZDA pod okriljem združenja Signature, so navedli v STO.
“Vsaka država v okviru kampanje izpostavlja svojo edinstveno ponudbo, z osredotočanjem na trajnostna in vključujoča doživetja, ki temeljijo na konceptu počasnega potovanja ter na neokrnjeni naravi, odlični gastronomiji, bogati kulturi in edinstvenem življenjskem slogu,” so pojasnili.
Slovenija kot zeleno srce Evrope
Slovenijo v kampanji predstavljajo kot zeleno srce Evrope, ki združuje živahen urbani utrip in dih jemajočo naravo.
Lani so turisti iz ZDA v Sloveniji ustvarili rekordno število prenočitev. Teh je bilo več kot 340.000 prenočitev ali 28 odstotkov več kot v letu prej. Največ prenočitev so ustvarili v Ljubljani, sledili so Bled, Piran, Bohinj, Kranjska Gora, Bovec in Maribor. V prvih sedmih mesecih letošnjega leta so zabeležili nadaljnjo 17-odstotno rast števila prenočitev gostov iz ZDA.
“Ciljno usmerjene promocijske aktivnosti na trgu ZDA smo nadgradili s skupno promocijsko kampanjo Slovenije, Avstrije in Hrvaške. Verjamemo, da lahko na oddaljenih trgih z združevanjem moči dosežemo še vidnejše rezultate,” je dejala direktorica STO Maja Pak Olaj. Po njenih besedah so prepričani, da bo kampanja Slovenijo še močneje pozicionirala med vodilnimi evropskimi destinacijami, ki s svojo edinstveno naravo in trajnostnim pristopom privabljajo zahtevne ameriške popotnike, še poroča STA.
Kampanjo STO, hrvaške turistične organizacije in avstrijske turistične organizacije Österreich Werbung podpira Evropska potovalna komisija in je sofinancirana z evropskimi sredstvi.