Na izdelku ena cena, na računu druga, trgovec že priznal napako

Posel Forbes Slovenija 6. januarja, 2025 10.19
featured image

Müller je hrvaškim kupcem zaračunaval previsoko ceno za nekatere izdelke. Trgovec je zavajanje priznal, kot razlog pa navedel človeško napako.

6. januarja, 2025 10.19

Nemška veriga drogerij Müller je v svojih hrvaških poslovalnicah izdelke prodajala po višjih cenah, kot so bile navedene na embalaži izdelkov, je poročal Poslovni dnevnik. Cene nekaterih izdelkov so bile na računu višje za nekaj evrov. Potrošniki so sporno prakso trgovca prijavili pristojnemu inšpektoratu.

Do zavajanja je prišlo večinoma pri izdelkih z oddelka elektronike. Med primeri, ki jih navaja hrvaški medij, so: priljubljena igra Super Mario, na kateri je bila zapisana cena 49,99 evra, a so na blagajni zanjo plačali 51,49 evra; slušalke, pri katerih je cena na originalni nemški embalaži znašala 20,99 evra, na računu pa 26,49 evra; ter PlayStation igralni plošček, sicer vreden 63,99 evra glede na etiketo, ki so ga prodajali po ceni 79,99 evra.

Müller: Ni bilo namerno

Müller se je na pritožbe kupcev odzval in napako priznal. V trgovcu so se za nastalo situacijo opravičili in sporočili, da so že sprejeli ustrezne ukrepe, s katerimi bodo preprečevali nadaljnje tovrstno zavajanje potrošnikov.

“Naše podjetje situacijo obžaluje in potrjuje, da z naše strani ni bilo namerne prevare. Gre za človeško napako, do katere je prišlo zaradi povečane frekvence nakupov v božičnem času,” so zapisali v izjavi. Oškodovanim potrošnikom bodo zdaj povrnili razliko med ceno izdelkov na embalaži in ceno na računu, še piše Poslovni dnevnik.

Vprašanja o morebitnih spornih praksah nemškega trgovca v slovenskih poslovalnicah smo naslovili tudi na Müller Slovenija in Zvezo potrošnikov Slovenije. V trgovcu na vprašanje, ali se je kaj takega zgodilo tudi pri nas, sicer niso odgovorili, a poudarjajo, da so vsakršne napake nenamerne. Iz zveze so sporočili, da takšnega primera v Sloveniji niso zaznali.