STO: Sodelovanje z Luko Dončićem ni vezano na klub, stopamo v stik z LA Lakersi

Slovenska turistična organizacija je sporočila, da bo nemudoma stopila v stik s klubom Los Angeles Lakers in preučila možnosti za sodelovanje.
Ob novici, da slovenski košarkarski as Luka Dončić zapušča ekipo Dallas Mavericks in se seli k losangeleškim Lakersom, se je pod vprašajem znašla tudi promocija slovenskega turizma v Teksasu prek blagovne znamke I Feel Slovenia. A kot so danes sporočili s Slovenske turistične organizacije (STO), Luka Dončić ostaja ambasador slovenskega turizma.
“Partnerstvo Slovenske turistične organizacije z Luko Dončićem ni vezano na klub, v katerem igra. To sodelovanje zato s ponosom nadaljujemo,” so zapisali v sporočilu za javnost. “Nemudoma bomo stopili v stik s klubom Los Angeles Lakers ter preučili možnosti za sodelovanje,” pravijo.
Kot je za Forbes Slovenija povedala direktorica STO Maja Pak, bodo tam skušali skleniti podobno sodelovanje. “Kalifornija je pomemben trg, tam bodo leta 2028 olimpijske igre, tam je tudi hokejist Anže Kopitar,” je dejala.
V zadnjih dveh letih namenili 460 tisoč evrov
S klubom Dallas Mavericks je STO v zadnjih letih aktivno sodelovala in v preteklih mesecih tudi intenzivno usklajevala sodelovanje za prihodnji dve leti. “Vendar v luči spremenjenih okoliščin pogodbe ne bomo podpisali, saj so aktivnosti vezane na igranje Luke Dončića v tem klubu,” so sporočili iz organizacije. Ob tem so dodali, da je bilo njihovo partnerstvo z Mavericksi v preteklih letih sklenjeno na način, da se to v primeru, da Dončić za ta klub ne igra več, prekine.
Slovenska turistična organizacija je po besedah direktorice v okviru sodelovanja z Dallas Mavericks z zadnjo dvoletno pogodbo namenila 460.000 evrov brez DDV.
“Lukov prestop k Los Angeles Lakers odpira novo poglavje v njegovi osupljivi karieri, mi pa mu pri tem stojimo ob strani – z enako strastjo, kot jo izkazujejo njegovi številni navijači,” so zatrdili v organizaciji. Pri tem v STO še poudarjajo, da si bodo še naprej prizadevali za promocijo Slovenije s pomočjo naših vrhunskih športnikov.
Vse več ameriških turistov pri nas
Slovenska turistična organizacija sicer že vrsto let sistematično gradi prepoznavnost in ugled Slovenije v ZDA. V primeru Luke Dončića je ob izbranih tekmah lige NBA v letih 2022, 2023 in 2024 izvedla več promocijskih dogodkov Dallas Feels Slovenia. Poleg tega je skozi vse leto v sodelovanju s klubom izvajala oglaševanje na tekmah in na spletu ter organizirala aktivnosti, kot so nagradne igre, s katerimi je navijače vabila v Slovenijo, domovino Luke Dončića.
Kot je povedala direktorica STO Maja Pak, je sodelovanje z Dallas Mavericks, ki so ga začeli že tik pred pandemijo, doslej obrodilo rezultate. Tako so lani v Sloveniji zabeležili 18 odstotkov več nočitev ameriških turistov kot leto prej in 25 odstotkov več kot pred pandemijo. “To je ogromno, če upoštevamo, da se število turistov iz daljnih regij še ni vrnilo na predpandemsko raven,” je dejala Pak in dodala, da je sodelovanje z Dallas Mavericks le eden od razlogov za večji obisk ameriških turistov.
To je tudi posledica sodelovanja z združenjem luksuznih potovalnih agencij Virtuoso iz Teksasa, ki je lani v Sloveniji organiziralo svojo skupščino. “Gre za splet dejavnosti, ki jih izvajamo na ameriškem trgu, saj je zelo pomemben – turisti iz ZDA v povprečju trošijo več kot drugi in pri nas ostanejo dlje,” je še dejala Pak.
Organizacija je v promocijo na ameriškem trgu lani vložila približno milijon evrov. Pri tem so denar poleg sodelovanja s klubom Dallas Mavericks namenili za digitalne kampanje, ambasadorstvo, slovenske workshope v različnih ameriških mestih in sodelovanja na dogodkih združenj, sodelovanja z združenji organizatorjev potovanj, kot so Virtuoso, Signiture, USTOA, študijska potovanja za tuje medije in organizatorje potovanj v Slovenijo.