Za McDonald’s slanina v sladoledu in viralni posnetki kaplja čez rob
Ameriška veriga restavracij s hitro prehrano bo iz svojih restavracij v ZDA umaknila orodja za naročanje, ki jih poganja umetna inteligenca.
Sistem naročanja iz avtomobila s pomočjo umetne inteligence je za McDonald’s razvil ameriški računalniški velikan IBM. Za obdelavo naročil je uporabljal funkcijo prepoznavanja glasu, v ZDA pa so ga začeli testirati leta 2021. Uporabljali so ga v več kot 100 restavracijah.
Za umik so se v verigi hitre prehrane odločili zaradi nezanesljivosti oziroma pomanjkljivega delovanja, ki so privedli do številnih komičnih nezgod – slanina v sladoledu in piščančji medaljoni v vrednosti več sto evrov, poroča BBC. Po spletu so krožili tudi številni viralni posnetki strank, ki so zaradi napačno interpretiranih naročil dobili smešne kombinacije.
“Po temeljitem premisleku smo se odločili, da bo naše trenutno globalno partnerstvo z IBM na področju avtomatskega naročanja končalo po koncu letošnjega leta,” so sporočili v izjavi za javnost.
McDonald’s je franšizojemalcem naročil, naj tehnologijo odstranijo, in sicer že do konca julija. V izjavi za javnost so v podjetju izrazili prepričanje, da obstajajo priložnosti za širše raziskovanje rešitev glasovnega naročanja prek umetne inteligence. Posledično verjamejo, da bo ta tehnologija slej ko prej del njihove prihodnosti.