Proizvajalec nutelle napovedal veliko novost: prihaja nova različica namaza

Novice Forbes Slovenija 4. julija, 2024 12.17 > 4. julija, 2024 12.19
featured image

Čokoladni velikan Ferrero na italijanske trgovinske police pošilja posebno različico svojega ikoničnega namaza. Pripravlja nutello brez sestavin živalskega izvora.

4. julija, 2024 12.17 > 4. julija, 2024 12.19

Proizvajalci čokolade so se v času druge svetovne vojne spopadali z omejeno količino kakava, ki je bil takrat tudi pregrešno drag. Ob tem so iskali nove načine proizvodnje izdelkov, ki bi lahko vključevali druge sestavine, denimo lešnike.

S tem so tlakovali tudi pot za nastanek nutelle. Ferrero je prvi kozarec svojega čokoladno-lešnikovega namaza prodal leta 1964 v Piemontu v Italiji. Ikonični logotip podjetja se je na svetovni sceni pojavil leto kasneje, ko se je prodaja razširila v Nemčijo, Francijo in Avstralijo.

Danes se nutella prodaja po vsem svetu. Nekateri pa je vseeno ne uživajo, denimo vegani, ki ne jedo živil živalskega izvora, ali ljudje, ki težko prebavljajo laktozo.

Italijanski čokoladni velikan zdaj želi med svoje kupce dobiti tudi te. Za letošnjo jesen je namreč napovedal začetek prodaje veganske različice, imenovane Nutella Plant Based, poroča Euronews. Veganski namaz bo sprva na voljo le na italijanskih trgovinskih policah.

Obljubljajo enak okus

Ferrero se želi z novostjo v prvi vrsti prebiti v domove tistih, ki želijo zmanjšati obseg živalskih proizvodov v svoji prehrani. V Italiji naj bi ta segment zajemal približno 12 milijonov ljudi. Izdelek pa bodo lahko uživali tudi tisti, ki težko prebavljajo laktozo.

Italijanski proizvajalec pred prihodom nove različice nutelle obljublja, da bo okus čokoladno-lešnikovega namaza ostal enak.

Kdaj bo izdelek na voljo tudi na drugih trgih, za zdaj ni znano. Je pa Ferrero blagovno znamko Nutella Plant Based že registriral tudi v Nemčiji. Novi izdelek dopolnjuje ponudbo hitro rastočega italijanskega trga rastlinskih nadomestkov, katerega vrednost po navedbah Euronewsa znaša približno 680 milijonov evrov. Največji segment mlečnih nadomestkov je vreden okoli 310,4 milijona evrov.

Za italijansko multinacionalko je sicer odlično leto. V poslovnem letu, ki se je končalo avgusta 2023, je ustvarila 17 milijard evrov prihodkov, kar je petino več kot leto prej. Skupina je odprla pet novih proizvodnih lokacij, zdaj jih ima 37, in obseg proizvodnje povečala na 500 tisoč ton (za 20 odstotkov). Skupina po vsem svetu zaposluje 47 tisoč ljudi.