Google razburja z novostjo pri oglasih na YouTubu
YouTube po uvedbi daljših oglasov, ki jih ni mogoče preskočiti, zdaj uvaja še predvajanje oglasov ob ustavljanju videoposnetka.
Platforma YouTube, ki je v lasti Googla, je za CNN potrdila, da uvaja tako imenovane Pause oglase za vse oglaševalce. Ko je videoposnetek ustavljen, se bo ob strani zaslona pojavil oglas, je razvidno iz objav na družbenih omrežjih. Med uporabniki družbenih omrežij je završalo. “To je najbolj nadležna ‘funkcija’ doslej,” je na Redditu zapisal eden od uporabnikov.
Googlov tiskovni predstavnik je zatrdil, da je novost “za gledalce nemoteča in jim omogoča, da izvedo več o blagovni znamki”. Dodal je še, da “gre za koristno posodobitev za celotni ekosistem YouTube in enega od elementov sodobne izkušnje s televizijskimi oglasi”.
Philipp Schindler, vodja prodaje za Google in YouTube, je povedal, da je podjetje “zaznalo močan odziv” z lansko uvedbo pilotne prekinitve oglasov na televizorjih, na katerih je mogoče dostopati do YouTuba. Čeprav finančnih podatkov za Pause oglase ni razkril, je dejal, da so bili dobičkonosni.
“Prvi rezultati kažejo, da oglasi za premor dosegajo močne rezultate pri dvigovanju blagovne znamke in od oglaševalcev zahtevajo premijske cene,” je za CNN še povedal Schindler. Oglasom se lahko sicer popolnoma izognemo z naročnino YouTube Premium, ki za posameznika znaša 7,19 evra na mesec.