Znamka pnevmatik, dobro znana tudi Slovencem, v roke Japoncem
Za potrošnike v Evropi bo Goodyear pnevmatike Dunlop proizvajal in prodajal še najmanj do konca leta.
Ameriški proizvajalec avtomobilskih pnevmatik Goodyear bo japonskemu podjetju Sumitomo Rubber Industries prodal blagovno znamko Dunlop. Posel, vreden 701 milijon dolarjev, bo po pričakovanjih zaključen v sredini leta, poroča STA.
Prodaja vključuje blagovno znamko Dunlop in njeno intelektualno lastnino v Evropi, Severni Ameriki in Oceaniji.
Goodyear bo najmanj do 31. decembra še proizvajal in prodajal pnevmatike blagovne znamke Dunlop za potrošnike v Evropi in pri tem Sumitomu plačeval licenčnino. Sporazum se bo samodejno podaljšal še za eno leto, do 31. decembra 2026, razen če se bosta pogodbenici sporazumno dogovorili za njegovo predčasno prekinitev. Gre za prehodno obdobje, ki bo japonskemu podjetju omogočilo, da uspešno prevzame blagovno znamko in ohrani raven storitev za stranke Dunlopa.
Goodyear bo nato pet let nadaljeval z dobavo le še nekaterih pnevmatik Dunlop podjetju Sumitomo Rubber Industries v Evropi, pri čemer bo v tem obdobju najmanjša nabavna količina znašala 4,5 milijona pnevmatik.
Ob tem bo Goodyear od Sumitoma pridobil licenco za pnevmatike Dunlop za komercialna tovorna vozila v Evropi in obdržal pravice do blagovne znamke Dunlop za svoj posel s pnevmatikami za motorna kolesa v Evropi in Oceaniji, še navaja STA.