Švedski trgovec s hitro modo v drugem četrtletju s petino manjšim dobičkom

Na slabši četrtletni rezultat tekstilnega trgovca H&M so vplivali predvsem višje nabavne cene in višji stroški prevoza.
Švedski tekstilni velikan Hennes & Mauritz (H&M) je v drugem letošnjem četrtletju ustvaril 3,96 milijarde kron (358,1 milijona evrov) čistega dobička, medtem ko je bil leto prej pri 5,06 milijarde kron (457,6 milijona evrov), kar je približno 22 odstotkov manj. Prihodki so upadli za okrog pet odstotkov, z 59,6 milijarde kron (5,4 milijarde evrov) na 56,7 milijarde kron (5,1 milijarde evrov), poroča STA.
“Na četrtletni rezultat so negativno vplivale višje nabavne cene zaradi dražjega ameriškega dolarja in višji stroški prevoza, a tudi dejstvo, da smo še naprej vlagali v ponudbo za stranke,” je objavo poslovnih rezultatov pospremil glavni izvršni direktor družbe H&M Daniel Erver.
V podjetju so obenem izpostavili, da je treba na letošnje poslovne rezultate gledati v luči dejstva, da je bilo lansko drugo četrtletje “močno četrtletje”, še navaja STA.