Slovenec prodal znano spletno trgovino, zdaj v ZDA serijsko prevzema podjetja

Posel Bojana Humar 11. septembra, 2024 13.01
featured image

Platforma za prodajo alkoholnih pijač Flaviar, ki so jo soustanovili Slovenci, prevzema že tretje podjetje od začetka lanskega leta.

11. septembra, 2024 13.01

Platforma za prodajo visokokakovostnih žganih alkoholnih pijač Flaviar je napovedala še en prevzem, in sicer podjetje Speakeasy. To je že tretji prevzem v manj kot dveh letih, potem ko je decembra lani Flaviar že kupil britanski Wine-Searcher, veliko svetovno zbirko podatkov o izdelkih, cenah in razpoložljivosti na svetovnem trgu alkoholnih pijač, v začetku lanskega leta pa še spletno trgovino Barcart, ki se je nato preimenovala v Flaviar Checkout.

Letos prek sto milijonov prihodkov

Kot piše Wine Industry Advisor, bo Flaviar nakup vodilnega ameriškega e-trgovca alkoholnih pijač izpeljan deloma v gotovini in deloma z delnicami. Ekipa podjetja Speakeasy bo še naprej izvajala svoje agencijske storitve in logistično podporo (fulfillment), ki bodo vključene v Flaviar Checkout in bodo dodatno dopolnile Flaviarjevo celovito ponudbo B2B (prodaja podjetjem).

Flaviar naj bi letos obdelal več kot pol milijona naročil in pri prodaji v ZDA in Evropi zabeležil devetmestno številko, kar pomeni sto milijonov dolarjev ali več. V prihodnje pa namerava ponudbo e-trgovine razširiti na več trgov.

Kaj je Speakeasy

Speakeasy, ki ima več kot 40 zaposlenih in prek 250 strank, je bil ustanovljen leta 2015. Soustanovitelj in glavni izvršni direktor Josh Jacobs je ob najavi prevzema na svojem Linkedin profilu zapisal, da je to zanje ogromen korak naprej in se spomnil, kako so pred devetimi leti začeli s snemanjem barmanov pri pripravi pijač in prodajo kompletov koktajlov prijateljem in znancem.

Do danes so se razvili v platformo na področju alkoholnih pijač, ki upravlja spletna mesta, omogoča plačila in ustvarja fulfullment centre. Za širjenje poslovanja jim je uspelo zbrati več kot devet milijonov dolarjev, piše na njihovi spletni strani. Sodelujejo s skoraj 300 blagovnimi znamkami.

“V kombinaciji s Flaviarjevimi poslovnimi rešitvami bomo lahko naše partnerje opremili s potrebnimi orodji za rast, kar odlično dopolnjuje naše dolgoročne načrte pri povečevanju obsega e-trgovine za blagovne znamke alkoholnih pijač neposredno do potrošnikov,“ je za specializiran portal dejal Josh Jacobs.

Partnerstvo tudi s Shopifyem

Soustanovitelj ter glavni izvršni direktor Flavirja s sedežem v News Yorku Jugoslav Petković, poznan tudi kot ustanovitelj spletne trgovine Mimovrste, pa je dejal, da bo prevzem še bolj utrdil njihov vodilni položaj na področju globalne e-trgovine alkoholnih pijač.

Flaviar so leta 2012 ustanovili Petković, Griša Šoba in Matija Rijavec. V podjetje je med drugimi vložil sklad zasebnega kapitala na Hrvaškem Fil Rouge Capital. Poleg treh prevzemov, za katere zneskov ne objavljajo, so po poročanju Wine Industry Advisorja v zadnjih 24 mesecih napovedali tudi partnerstvo s spletno trgovino Shopify, kar naj bi jim prineslo nove storitve in povečalo globalni doseg.