Kultno podjetje po 155 letih iz imena izpušča ključno sestavino
Podjetje Campbell Soup Company ima 155-letno tradicijo. Zdaj vodilni nameravajo spremeniti ime podjetja.
Nič več juhe za podjetje Campbell. Vsaj ne v imenu.
Campbell Soup Company namreč namerava iz imena izpustiti besedo “soup” (juha) in se preimenovati v The Campbell’s Company.
Po poročanju BBC je glavni izvršni direktor podjetja Mark Clouse dejal, da je njihov namen, da bi ime podjetja bolje odražalo njihovo rastočo linijo izdelkov, ki zdaj vključuje tudi omake, prigrizke in pijače.
Čeprav juha v pločevinkah ostaja ključni del njihovega poslovanja, se je podjetje skušalo prilagoditi spreminjajočemu se trgu z nakupom drugih podjetij, kot je proizvajalec omak Sovos Brands. “Vedno bomo imeli radi juho in nikoli ne bomo umaknili pogleda s tega ključnega posla. Toda danes smo veliko več kot juha,” je Clouse dejal na dnevu vlagateljev v podjetje.
Glavni izvršni direktor je poudaril, da bo morala prodaja juh ostati stabilna, da bo podjetje doseglo svoje finančne cilje. Drugi vodilni pa so opozorili, da bo ta posel imel koristi od staranja prebivalstva v ZDA, saj starejši ljudje pogosteje jedo juhe.
Vlagatelji bodo o spremembi imena glasovali na letnem zasedanju družbe, ki bo novembra.
V podjetju sicer ocenjujejo, da se bo njihova prodaja v fiskalnem letu 2025 povečala za devet do 11 odstotkov. Pričakujejo, da bodo krekerji Goldish ključno gonilo rasti in da bodo do leta 2027 postali njihova največja blagovna znamka.
Campbell Soup Company je bilo prvo podjetje, ki je začelo prodajati juhe v konzervah pred več kot stotimi leti. Njihov produkt je služil tudi kot navdih za ameriškega umetnika Andyja Warhola in njegovo delo.