Slavna glasbenica proti klubu milijarderjev, v rokavu ima nov adut
Ameriška zvezdnica Beyoncé je lansirala svojo znamko viskija z imenom SirDavis. Vstop v industrijo alkoholnih pijač bi ji lahko kmalu prinesel naziv milijarderke.
Viski, ki ga je Beyoncé dala na trg, je nastal v sodelovanju z Moët Hennessy, hčerinskim podjetjem luksuznega imperija LVMH. Steklenica stane 89 dolarjev (okrog 80 evrov) in je v predprodaji na spletni strani blagovne znamke. Kupiti ga bo mogoče tudi v trgovinah v ZDA, Londonu, Parizu in Tokiu, piše Forbes.
Okus ima po medu, briošu, pomarančni marmeladi in karameli. Steklenica se nekoliko razlikuje od običajnih za viski, saj je njen visok z zaobljenimi robovi. Prav tako bolj spominja na kip ali vazo kot pa na embalažo za viski. Poimenovan je v čast Beyoncéjinega pradedka Davisa Hoga.
Donosen posel za zvezdnike
Alkoholne pijače so za zvezdnike lahko zelo donosen posel. Viski bi lahko Beyonce približal nazivu milijarderke, če se bo uspešno uveljavil, tako kot se nekatere druge alkoholne pijače zvezdnikov.
Lani se je premoženje zvezdnice povečalo zaradi njene svetovne koncertne turneje Renaissance (oziroma Renesansa), s katero je po davkih zaslužila 100 milijonov dolarjev.
Eden izmed zvezdnikov, ki je svoje premoženje povečal tudi z lastno luksuzno znamko alkoholnih pijač, je njen soprog Jay-Z. Leta 2021 je zaslužil 300 milijonov dolarjev s prodajo polovice znamke šampanjca Ace of Spades družbi LVMH in 750 milijonov dolarjev s prodajo večinskega deleža konjaka D’ussé družbi Bacardi, še piše Forbes.
Neto premoženje Jay Z-ja je ocenjeno na 2,5 milijarde dolarjev, kar ga uvršča na 1331. mesto najbogatejših ljudi na svetu. Beyoncé pa je letos na 45. mestu seznama najbogatejših ameriških žensk, ki so uspele samostojno. Njeno premoženje je bilo maja ocenjeno na 760 milijonov dolarjev.