Renault lani z rekordno dobičkonosnostjo: “Skupina še nikoli ni bila tako močna”

Lanske višje prihodke in rekordno dobičkonosnost v skupini Renault pripisujejo novi liniji vozil in ukrepom za zniževanje stroškov.
Francoska avtomobilska skupina Renault, pod okrilje katere sodi tudi novomeški Revoz, je lani okrepila prihodke in dosegla rekordno dobičkonosnost. Prihodki so se na letni ravni okrepili za 7,4 odstotka na 56,2 milijarde evrov, marža avtomobilskega velikana iz poslovanja pa se je lani zvišala na rekordnih 7,6 odstotka.
Čisti dobiček skupine se je lani znižal na 800 milijonov evrov zaradi 1,5 milijarde evrov izgube, ki jo je ustvaril pri prodaji delnic japonskega proizvajalca avtomobilov Nissan. Brez prodaje Nissanovih delnic bi Renault lani vknjižil 2,8 milijarde evrov čistega dobička.
Leto prej je čisti dobiček znašal 2,3 milijarde evrov.
Višje prihodke in rekordno dobičkonosnost v skupini gre pripisati novi liniji vozil in ukrepom za zniževanje stroškov, je novinarjem po poročanju STA povedal Renaultov glavni finančni direktor Thierry Pieton.
Lani izdali deset novih modelov
Renault je lani na trg poslal deset novih modelov vozil. Ti so prispevali 24 odstotkov prodaje v zadnjem lanskem četrtletju, kar pomeni dobre obete za začetek leta 2025, je ocenil Pieton.
“Skupina Renault še nikoli ni bila tako močna in imela koristi od tako trdnih temeljev,” je dodal.
Pri Renaultu med drugim močno upajo, da bo električni twingo na trg prispel že letos in bo pripomogel k dostopnejši ceni električnih avtomobilov. Avtomobil, ki je bil zasnovan na Kitajskem, proizvajali pa ga bodo v Sloveniji, je del Renaultovih prizadevanj za skrajšanje časa razvoja vozil na manj kot dve leti, še piše STA.
Francoski mediji so v začetku tega meseca poročali, da bi lahko v Novem mestu poleg električnega renault twinga od leta 2027 dalje proizvajali še nissanov električni mestni avtomobil, ki bi se lahko imenoval pixo. V Revozu novice niso komentirali.