Kitajski proizvajalec avtomobilov odslej z razvojem tudi v Evropi

Li Auto bo tretji razvojni center odprl v Nemčiji, po enega že imajo v Šanghaju in Pekingu.
Kitajski proizvajalec avtomobilov Li Auto je v Münchnu odprl svoj prvi tuji center za raziskave in razvoj v tujini, ki se bo osredotočal na štiri glavna področja raziskav. To so oblikovanje, polprevodnike, inteligentno podvozje in električni pogon, poroča Inside China Auto. Nov center bo s kitajskim timom po poročanju Poslovnega dnevnika proizvajalcu avtomobilov tudi omogočal vpogled na evropski trg.
“Ustanovitev centra za raziskave in razvoj v Nemčiji pomeni uradni začetek strategije globalizacije podjetja Li Auto, hkrati pomeni tudi zavezo podjetja k inoviranju, sodelovanju in raziskovanju tehnoloških meja,” je ob odprtju centra dejal predsednik in glavni inženir podjetja Li Auto Ma Donghui.
To tretji razvojni center podjetja, po enega že imajo v Šanghaju in Pekingu. Center za oblikovanje v Nemčiji pa že ima, odprli so ga julija lani, in sicer v Münchnu. Pričakuje se, da bosta z novim centrom tesno sodelovala pri razvoju prihodnjih modelov za Evropo.
Električni avtomobil z rekordno hitrostjo polnjenja
Li Auto je doslej prodal milijon vozil. V tretjem četrtletju lani jih je dobavilo 152.831, kar je 45,4-odstotno povečanje glede na leto prej. Prihodki so znašali 5,9 milijarde dolarjev, kar je 22,9-odstotno povečanje glede na enako obdobje leta 2023, kažejo finančni rezultati podjetja za tretje četrtletje.
Aerodinamični enoprostorec Li Mega je polnil naslovnice po vsem svetu, ko je njegov proizvajalec dokazal, da je avto mogoče napolniti z izjemno hitrostjo; z največjo močjo polnjenja 520 kilovatov (kW) je baterija napolnjena v 12 minutah. Model je bil primarno razvit za kitajski trg, zdaj ga načrtujejo tudi za evropskega, piše Poslovni dnevnik.

Trenutno večino prodaje pomenijo električni avtomobili s podaljšanim dosegom in vsi SUV-ji, letos pa se pričakuje, da bo v ponudbi več popolnoma električnih modelov, še poroča Inside China Auto.