Kdo je pridobil, ko se je priljubljeno omrežje v ZDA borilo za obstanek

Ob množični selitvi "TikTok beguncev" na aplikacijo RedNote, ki je na voljo zgolj v mandarinščini, Duolingo beleži močno rast števila učencev tega jezika.
Delnice ameriškega podjetja, ki ima v lasti priljubljeno aplikacijo za učenje jezikov Duolingo, so ob približevanju prepovedi družbenega omrežja TikTok v ZDA v četrtek poskočile za sedem odstotkov. Skok je sledil veliki rasti števila uporabnikov, ki so se na aplikaciji začeli učiti mandarinščine, je poročal CNBC.
Številni uporabniki TikToka so namreč začeli zapuščati priljubljeno omrežje in v iskanju alternative med drugimi naleteli na kitajsko aplikacijo Xiaohongshu, v angleščini poznana kot RedNote. Ta je v ponedeljek postala najpogosteje prenesena aplikacija v Applovi spletni trgovini v ZDA, kjer na prvem mestu kraljuje še zdaj.
Aplikacija podjetja Xingin Information Technology s sedežem v Šanghaju, ki ponuja zelo podobno izkušnjo kot TikTok, je za zdaj na voljo zgolj v mandarinščini. Za lažjo vključitev v platformo so samooklicani “TikTok begunci” zato začeli kazati veliko zanimanje za ta jezik.
TikTok je danes v ZDA sprva nehal delovati, potem ko je stopil v veljavo zakon o prepovedi poslovanja tega omrežja, ki ima v ZDA približno 170 milijonov uporabnikov. Po napovedi novega predsednika ZDA Donalda Trumpa, da bo po inavguraciji aktiviral odlog uveljavitve prepovedi, pa aplikacija spet deluje.
Dvakrat več učencev mandarinščine
Iz podjetja Duolingo so sporočili, da se je število uporabnikov, ki se v aplikaciji učijo mandarinščine, v obdobju od 1. decembra lani do 13. januarja medletno povečalo za 216 odstotkov. Dodali so, da se je v istem obdobju za 40 odstotkov povečalo tudi število uporabnikov, ki se učijo španščine. Ta je z 48,8 milijona učencev drugi najbolj priljubljen jezik v aplikaciji, takoj za angleščino.
Duolingo ponuja spletne in mobilne tečaje 42 jezikov. Tretji najbolj priljubljen jezik v aplikaciji je francoščina, ki se je uči 27,3 milijona uporabnikov, kitajščina pa je na osmem mestu z 10,7 milijona uporabnikov, še navaja CNBC.