Kakšno idejo je filmska uspešnica z Bradom Pittom dala Applu

Prihodnje leto potečejo Disneyeve pravice za predvajanje dirk Formule 1 v ZDA, ki bi si jih rad zagotovil Apple.
Ameriški tehnološki velikan Apple si skuša zagotoviti pravice za predvajanje dirk Formule 1 v ZDA, po tem, ko je velik uspeh doživel film o dirkalnem tekmovanju, v katerem je glavno vlogo odigral Brad Pitt, poroča Financial Times (FT).
Trenutno ima pravice za predvajanje dirk F1 v ZDA športna televizijska hiša ESPN, ki je v lasti Applovega tekmeca na področju pretočnih platform Disney, a se pogodba izteče prihodnje leto, so za FT dejali neimenovani viri blizu zadevi.
Pogovori prihajajo po uspehu filma F1, ki ga je koproducirala Applova lastna pretočna platforma Apple TV+. Film je v ameriških blagajnah kinematografov zaslužil okrog 300 milijonov dolarjev, s čimer je postal najuspešnejši film doslej za Apple.
Ameriška medijska družba Liberty Media, ki ima v lasti F1, računa, da bo uspeh filma, skupaj z Netflixovim nedavnim dokumentarcem o dirkalnem športu, povečala zanimanje za F1 v ZDA. Število gledalcev dirk na ESPN se je od leta 2018 podvojilo in lani znašalo okrog 1,1 milijona. Liberty je F1 prevzel leta 2017.
Apple je v preteklosti že sklepal posle za športne prenose. Leta 2022 so se z ameriško bezbolsko ligo Major League Baseball (MLB) dogovorili za prenose petkovih tekem, še širšo pogodbo imajo z nogometno ligo Major League Soccer (MLS), še piše FT.