Ima vse, kar imajo največji (in še več)

Avto PROMOCIJSKO SPOROČILO 27. februarja, 2024 10.01 > 27. februarja, 2024 10.04
featured image

Morda je bil razred C daljnega leta 1993, ko je v prvi generaciji zamenjal model 190, res še znan po vzdevku Baby Benz. Toda od takrat se je marsikaj spremenilo. Razred C je odrasel ter se umestil ob bok največjim in najbolj eminentnim limuzinam družine Mercedes-Benz. Z bolj kompaktnimi merami (4,75 m) ponuja vse, kar je na voljo tudi v največjih modelih – in še kaj več …

27. februarja, 2024 10.01 > 27. februarja, 2024 10.04

Za vse torej, ki natanko veste, kaj iščete, in so vam kompaktne mere bolj všeč, in za tiste, ki zavoljo parkirne prostorske utesnjenosti večjega modela pač ne morete imeti. In seveda tudi za vse, ki v avtu preživite precej časa in iščete največjo mero udobja, varnosti, povezljivosti in dobrega počutja. Razred C je ravno zavoljo kombinacije vsega najboljše razmerje med ceno in vsebino, z nizkimi stroških vzdrževanja.

Razred C v svoji paleti res ponuja odličen nabor pogonov, motorjev in karoserijskih različic. Ne verjamete? Poleg limuzinske različice z značilno, kot iz enega kosa izklesano karoserijo tekočih potez ter oblikovalskim minimalizmom, ki združuje razkošje in športnost, je mogoče izbrati tudi karavansko verzijo, ki dodaja več praktičnosti in uporabnosti v prtljažnem delu. Želite še več? Pri Mercedes-Benzu lahko izberete tudi razred C v terenski verziji. All-terrain, kot se imenuje, ponuja pridvignjeno in prilagojeno podvozje (+ 4 cm) ter seveda stalni inteligentni štirikolesni pogon in nekaj vizualnih posebnosti, kot so zaščitne kolesne obrobe.

Popolna izbira za kupce, ki potrebujejo zmogljiv in prostoren avtomobil tudi zunaj urejenih cest. Foto: Mercedes-Benz AG

Počutje v notranjosti je seveda ključnega pomena za dojemanje udobja. Poleg vrhunske ergonomije za volanom, ki je v razredu C kombinirana z izbranimi materiali in kakovostno izdelavo, je osrednja točka vaše interakcije z vozilom pokončno postavljen osrednji zaslon multimedijskega sistema MBUX z 11,9 palca diagonale. S sistemom potem komunicirate z vozniku prijazno logiko, sicer pa se tudi sam uči in pomaga s predlogi posameznih funkcij na dnu zaslona, ki jih je mogoče prilagajati z logiko pametnega telefona. Potem pa je tu še glasovni asistent Hey Mercedes, ki ga aktivirate z zvokom in mu ukazujete z govorom ter pomaga pri osnovnih funkcijah.

Seveda pa vam pri vožnji pomagajo številni asistenčni sistemi in vrhunske asistenčne tehnologije – projekcijski zaslon HEAD-UP, ki ključne informacije projicira na vetrobransko steklo, je zagotovo eden od teh, potem so tu še visokozmogljivi LED-žarometi, ki zdaj s pomočjo 1,3 milijona mikrozrcal omogočajo projiciranje ikon za opozorila na cestišče pred vozilom. Hkrati lahko maskirajo svetlobni snop v določenem segmentu, da ne zaslepijo nasproti vozečih. Tudi navigacijski sistem uporablja tehnologijo razširjene resničnosti ter združuje grafične navigacijske in prometne informacije s prenosom slike v živo. Tako boste prišli na cilj hitro, varno in sproščeno.

Za popolno sproščeno vzdušje in udobje pa bo poskrbel še edinstven avtomobilski velnes – Energizing Comfort Control namreč povezuje klimatsko napravo vozila, glasbo, ogrevanje sedežev, masažne programe, ambientalno osvetlitev in odišavljenje zraka. Uporabljate lahko kar šest programov – svežino, toploto, vitalnost, veselje, udobje in trening – glede na to, kako se počutite ali bi se radi počutili.

Popoln nabor najsodobnejših varnostnih asistenčnih sistemov pod imenom Mercedes-Benz Intelligent Drive je na voljo v razredu C, številni med njimi tudi serijsko. Od inteligentnega tempomata, ki je vezan na hitrostne omejitve, do omejevalnika hitrosti, aktivne pomoči pri vožnji znotraj pasu ter vse do pomoči pri menjavi voznih pasov, samodejnem parkiranju in vožnji ter parkiranju priklopnika.

Zdaj verjetno že razumete, zakaj pravimo, da ima vse, kar imajo večji, in še več?

Digitalni žarometi poskrbijo, da boste morebitne nevarnosti zaznali že več sto metrov pred vozilom, hkrati pa lahko ob nemotečem delovanju za vse udeležence v prometu vseskozi svetijo z največjo zmogljivostjo. Foto: Mercedes-Benz AG

Med pomembnimi prednostmi je tudi krmiljenje zadnjih koles – v kombinaciji z bolj neposrednim volanskim mehanizmom mu to omogoča še boljši agilnost in stabilnost. Poleg boljših voznih lastnosti pri večjih hitrostih krmiljenje zadnjih koles omogoča tudi boljšo okretnost pri manjših hitrostih, saj do 2,5-stopinjsko krmiljenje zmanjša obračalni krog za kar 43 centimetrov.

Popolna vsestranskost in sposobnost prilagoditve željam pa sta v tem modelu, ki se ponaša s prestižnim nazivom Poslovni avto leta 2021 po izboru uspešnih slovenskih menedžerjev in strokovne javnosti, vidna v raznolikosti pogonskih sistemov. Izbirate lahko med kar 15 pogonskimi sklopi, med katere sodijo tako zmogljivi in varčni turbodizelski agregati kot odzivni in odločni bencinski motorji. Vsi bencinski in dizelski motorji so namreč opremljeni z 48-voltno tehnologijo in se uvrščajo med tako imenovane mehke hibride. Kaj to pomeni za uporabnike? Manjšo porabo goriva ter dodatno moč in navor, ko je to potrebno.

V potovalni kabini je najnovejša generacija zabavno-informacijskega sistema MBUX z velikimi zasloni, umetno inteligenco in glasovnim upravljanjem. FOTO: Mercedes-Benz AG

Blagohibridni sistem z integriranim zagonskim alternatorjem pomaga pri pospeševanju in zniževanju porabe in izpustov. Če menite, da vam bolj ustreza priključnohibridni pogon z brezemisijsko vožnjo z dometom več kot 100 kilometrov, pa je ta na voljo v dizelski in bencinski izvedbi, tudi v kombinaciji s štirikolesnim pogonom in sistemsko močjo do izjemnih 280 kW (381 KM). Če želite od vožnje več, ji dodati čustven naboj užitka za volanom, potem je tu kot češnja na torti še športna AMG različica s kar 500 kW (680 KM).

In še odlična ponudba!