Nove težave za spletnega trgovca, tokrat zaradi spornih lutk

Posel Forbes Slovenija 4. novembra, 2025 10.09
featured image

V kitajskem spletnem trgovcu Shein so dejali, da so spolne lutke z otroško podobo v prodajo poslali tretji ponudniki, a da vseeno prevzemajo vso odgovornost.

4. novembra, 2025 10.09

Kitajski spletni trgovec z oblačili, obutvijo in modnimi dodatki Shein je po vsem svetu prekinil prodajo spolnih lutk, potem ko so mu francoske oblasti zagrozile s prepovedjo poslovanja v državi zaradi prodaje spolnih lutk v otroških podobah, poroča STA.

Francoski organ za preprečevanje goljufij je v soboto opozoril, da Shein prodaja spolne lutke, ki z velikostjo in nekaterimi podrobnostmi poustvarjajo otroške podobe. V izjavi je dejal, da spletni opis in kategorizacija punčk “pušča malo dvoma o tem, da gre za otroško pornografijo”, poročajo francoski mediji.

Pariško tožilstvo je začelo preiskavo Sheina in tudi njegovih največjih tekmecev, finančno ministrstvo pa je Sheinu zagrozilo s prepovedjo poslovanja v državi, je v ponedeljek poročala francoska tiskovna agencija AFP.

Kitajski spletni trgovec je sporne lutke takoj po opozorilu organa za preprečevanje goljufij umaknil iz prodaje, v ponedeljek pa je sporočil, da je prodajo spolnih lutk povsem prepovedal. Ukrep velja za ves svet.

Shein, spolne lutke
Shein je prodajal spolne lutke, ki so poustvarjale otroške podobe (Foto: PROFIMEDIA)

Kot so dodali v družbi, so sporne lutke v prodajo poslali tretji ponudniki, a za to vseeno prevzemajo vso odgovornost. Da bi preprečili ponovitev takšnih primerov, bo izdelke v njihovi spletni trgovini pregledovala “posebna skupina za integriteto”, so napovedali.

Enake lutke je po poročanju AFP prodajal tudi Sheinov tekmec Aliexpress, ki jih je prav tako že umaknil iz prodaje.

Pod drobnogledom oblasti

Priljubljeni trgovec Shein je pogosto tarča kritik zaradi spornih poslovnih praks, v nekaterih primerih so mu pristojni naložili tudi globo. Med njimi je tudi francoski urad za varstvo konkurence, ki je družbi poleti naložil 40 milijonov evrov globe. Med drugim je ugotovil, da je bila več kot desetina oglaševanih popustov v resnici podražitev.

Kitajski spletni velikan, ki je imperij zgradil s široko ponudbo zelo poceni artiklov in agresivnim oglaševanjem, je sicer nedavno prav v Franciji odprl svoje prve fizične trgovine, še piše STA.

oznake