Netflixov učinek prepovedi deljenja gesel popušča, naslednji korak višje cene?

Novice Forbes Slovenija 21. oktobra, 2024 16.26
featured image

Pridobivanje novih naročnikov se pri velikanu pretočnih vsebin upočasnjuje. Kje bo našel nove načine za rast?

21. oktobra, 2024 16.26

Netflix je v tretjem četrtletju letošnjega leta število novih naročnikov na storitve predvajanja videovsebin povečal za 5,1 milijona, kar je 42 odstotkov manj kot v enakem obdobju lani.

Velikan med ponudniki pretočnih vsebin je po poročanju BBC pod pritiskom, da vlagateljem pokaže načrt, ki bo v prihodnjih letih spodbudilo rast, saj je ob tako velikem številu naročniku težje najti nove.

Prihodki podjetja so v tretjem četrtletju v primerjavi z enakim obdobjem lani narasli za 15 odstotkov na 9,82 milijarde dolarjev, dobiček pa za 41 odstotkov na 2,36 milijarde dolarjev.

Netflix je imel konec septembra skupno 282,7 milijona naročnikov, so pretekli teden navedli ob predstavitvi rezultatov za tretje četrtletje.

Rast zaradi prepovedi deljenja gesel počasi pojenja

Glavni izvršni direktor podjetja Ted Sarandos je ob predstavitvi rezultatov dejal, da bodo v zadnjem letošnjem četrtletju prihodki v medletni primerjavi prav tako narasli za 15 odstotkov.

Počasnejša rast novih naročnikov kaže na to, da se koristi od prepovedi delitve gesel za dostop do videostoritev počasi iztekajo.

Zadnjič je Netflix zaznal znake upočasnitve leta 2022, ko je uvedel ukrepe za preprečevanje deljenja gesel in dejal, da bo ponudil nov naročniški paket, ki bo vseboval oglase. Od takrat so pridobili 57 milijonov novih naročnikov, med novimi naročniki v tretjem četrtletju letos pa se jih je polovica odločila za naročnino z oglasi.

Novo zvišanje cen paketov?

Ena od možnosti, kako bo Netflix zvišal prihodke, je dvig cen njihovih paketov. Po poročanju BBC je to v zadnjem mesecu že storil na Japonskem in v nekaterih delih Evrope ter na Bližnjem vzhodu in v Afriki.

V preteklosti so večkrat nove cene preizkušali v manjših državah, šele nato pa so jih uvedli na večjih trgih, ko so videli odziv.

Višji delniški analitik pri podjetju Hargreaves Lansdown Matt Britzman je za BBC ocenil, da si lahko Netflix zaradi dobrih poslovnih rezultatov še vedno privošči, da denar porablja za nove televizijske uspešnice, s čimer bi lažje upravičil dvigovanje cen naročnine.

“Ta trg je že po naravi nestanoviten, saj potrošniki z veseljem zamenjajo ponudnika pretočnih storitev, če menijo, da ne dobivajo vrednosti,“ je dejal. Po njegovi oceni je ključno dodajanje športnih dogodkov, kar bi lahko Netflixu dalo prednost pred konkurenco.

Kako vam je všeč N1? Kaj bi izboljšali? 

Dragi bralci in bralke, pomagajte nam izboljšati N1. Kaj pogrešate, kaj vam je všeč, česa ne marate? Pripravili smo kratko anketo o zadovoljstvu bralcev, reševanje traja približno pet minut, anketa pa je anonimna. Povezava do ankete: https://n1slovenija.1ka.si/raziskava-branosti