Sladkogorska tovarna papirja ima novo vodstvo

Novice Forbes Slovenija 24. septembra, 2024 16.03
featured image

Jernej Tovšak je novi predsednik uprave Palome. Na tem mestu je zamenjal Stevana Lomića, ki v družbi ostaja kot član uprave.

24. septembra, 2024 16.03

Na čelu sladkogorske tovarne papirja Paloma je od nedavnega Jernej Tovšak, ki je bil doslej član uprave in je na tem mestu zamenjal Stevana Lomića. Ta ostaja v družbi kot član uprave, v kateri je še naprej tudi Marcus Schwier, poroča STA.

S tem se nadaljuje praksa pogostih menjav na čelu podjetja, ki je od leta 2017 del slovaške papirne skupine SHP v lasti češko-slovaškega finančnega sklada Eco Investment. Lomić je družbo vodil od marca 2022, pred tem je bil član uprave in tehnični direktor skupine.

V začetku leta 2021 je vodenje Palomine uprave prevzel Lukaš Keyzlar, a ga je po manj kot petih mesecih zamenjal njegov slovaški rojak Richard Žigmund, ta pa je iz podjetja odšel marca 2022, ko ga je nasledil Lomić. Takrat je v upravo Palome prišel tudi Tovšak.

Za Palomo je uspešno poslovno leto

Lomić je v nedavno objavljenem letnem poročilu podjetja med drugim zapisal, da je bilo leto 2023 za Palomo uspešno. Družba je po njegovih besedah lani dosegla dobiček EBITDA v višini več kot devet milijonov evrov, kar je velik skok v primerjavi z letom prej. “V letu 2023 nismo bili več soočeni s prejšnjimi težavami, kot so bili strm dvig vhodnih stroškov in nihanja razpoložljivosti materialov,” je zapisal Lomić.

Paloma je poslovno leto 2023 zaključila s skoraj 129 milijoni evrov čistih prihodkov od prodaje, kar je za desetino boljši izkupiček kot leto prej. Leto so končali s skoraj štirimi milijoni evrov čistega dobička, potem ko so še leto prej beležili za več kot šest milijonov evrov izgube.

Paloma, tovarna, toaletni papir, proizvodnja, Slovenija
V lanskem poslovnem letu je Paloma ustvarila skoraj 129 milijonov evrov čistih prihodkov od prodaje in skoraj štiri milijone evrov čistega dobička (Foto: Žan Osim/Bobo)

S povečanjem prodaje matičnih zvitkov in gotovih izdelkov ter operativnimi izboljšavami v podjetju z okoli 330 zaposlenimi letos načrtujejo dodatno izboljšanje poslovnega rezultata. Glavno področje za povečanje prodaje so zasebne blagovne znamke in izdelki za profesionalno rabo.

Junija so češko-slovaški lastniki tovarne zaključili investicije v najsodobnejše tehnologije, ki so skupno obsegale okrog 138 milijonov evrov. Obenem so napovedali, da bodo v prihodnjem letu zagnali 11 milijonov vredno proizvodno linijo za proizvodnjo robčkov v škatlah.

Z boljšo kakovostjo papirja iz novega papirnega stroja in končnih izdelkov načrtujejo tudi povečevanje tržnega deleža z lastno blagovno znamko, še piše STA.