Inovacija, s katero bodo zasloni v avtomobilih kmalu preteklost?
Korejski avtomobilski velikan in nemško podjetje z lečami razvijata inovacijo, ki bi lahko povsem spremenila notranjost sodobnih avtomobilov.
Korejski avtomobilski proizvajalec Hyundai in nemški optični velikan Zeiss sta sklenila partnerstvo za razvoj pametnega vetrobranskega stekla v avtomobilu.
Hyundai si je namreč zamislil, da bi z armaturne plošče umaknil zaslon infozabavnega sistema, sprememba pa predvideva, da bi vetrobransko steklo uporabili kot projekcijsko platno.
Skupaj z Zeissom bodo razvijali holografski zaslon na sprednjem steklu avtomobila.
Hyundai Mobis, podružnica korejskega konglomerata, ki je dobavitelj delov, in Zeiss inovacijo predstavljata kot sistem ultra tankega, prozornega filma, ki lahko prikazuje holograme. Nalepljen bi bil na vetrobransko steklo, ob njem pa bi sistem vključeval še projektor, ki prikazuje vsebino.
Sestavljen iz dveh delov
Zaslon na vetrobranskem steklu bo sestavljen iz dveh delov, eden bo namenjen vozniku, drugi pa sopotniku. Oba zaslona bosta pregledna, sopotnikov zaslon pa ne bo motil voznika, saj bo oblikovan tako, da voznik nanj ne bo videl, so navedli ob podpisu sodelovanja.
Hyundai Mobis in Zeiss načrtujeta vgradnjo sistema v nova vozila že leta 2027, trenutno pa testirajo prototip.
Nekateri novejši avtomobili že omogočajo tako imenovani head-up display, vendar pogosto prikazujejo razmeroma preproste informacije, kot so navodila za hitrost in navigacijo.