“Zaradi Eura in olimpijskih iger smo doživeli pravi bum”
V poletju, ki ga zaznamujejo evropsko prvenstvo v nogometu in olimpijske igre, trgovci opažajo povečano rast prodaje televizorjev. Med kupci je tudi veliko gostincev.
Letošnje športno obarvano poletje, ki ga med drugim zaznamujejo evropsko prvenstvo v nogometu in olimpijske igre, je spodbudilo tudi nakupe novih televizorjev, poroča STA. Trgovci opažajo celo dvakratno rast prodaje, potrošnikom pa so šli naproti s posebnimi ponudbami.
“Med letošnjim evropskim prvenstvom v nogometu in olimpijskimi igrami smo v Harvey Normanu doživeli pravi bum v prodaji televizorjev,” je zapisal trgovec. Prodaja televizorjev z diagonalo 216 in več centimetrov se je v juniju in juliju letos v primerjavi z enakim obdobjem lani več kot potrojila, so dodali.
“Letos se je zagotovo poznalo, da je toliko športa na sporedu in temu je sledilo tudi povpraševanje za velike televizorje – ne le zaradi intenzivnih marketinških naporov, ampak tudi zaradi odličnih ponudb in akcijskih cen,” je za STA pojasnil vodja avdio-video oddelka Harvey Norman Ljubljana Luka Buček.
“Slovenci so strastni navijači”
Vpliv številnih športnih tekmovanj na prodajo televizij so zabeležili tudi v Merkurju. “Junija in julija letos smo tako prodali 32 odstotkov več televizorjev kot v enakem obdobju lani,” so poudarili. Tudi finančni izplen od prodaje je bil višji, kar po pojasnilih iz Merkurja kaže, da se kupci vedno pogosteje odločajo za večje in tehnološko naprednejše televizorje.
“Povečano prodajo pripisujemo dejstvu, da smo Slovenci strastni gledalci in navijači, spremljanje športnih dogodkov pa si pogosto privoščimo v osrčju doma, obdani z družino in prijatelji,” so pojasnili.
Tudi v Mercatorju so z rezultati prodaje zadovoljni, saj so prodali za četrtino več televizorjev.
Povečano povpraševanje gostincev
Da sta imela evropsko prvenstvo v nogometu, na katerem je slovenska reprezentanca dosegla zgodovinski uspeh, in olimpijske igre letos izredno velik pozitiven vpliv na prodajo televizorjev, projektorjev in hišnih kinov, opažajo tudi v Big Bangu.
“Junijska in julijska prodaja projektorjev je bila v Big Bang enkrat višja kot v enakem obdobju lani, še nekoliko višje stopnje rasti pa smo zabeležili pri hišnih kino sistemih. Izredno visoke dvomestne stopnje rasti v Big Bang beležimo tudi pri prodaji televizorjev,” so zapisali.
Kot opažajo, so pomembnost velikih športnih dogodkov prepoznali tudi številni slovenski gostinski lokali, ki želijo gostom omogočiti spremljanje dogodkov na visoki ravni, zato se po večini odločajo tudi za nakup zvočnih postaj.
Prvi skok prodaje televizorjev so v Big Bangu sicer opazili že pred jesensko tekmo s Kazahstanom, ko je slovenska nogometna reprezentanca potrdila uvrstitev na evropsko prvenstvo. “Po naših opažanjih so sicer prav velika športna tekmovanja eden od pomembnejših razlogov, zaradi katerega se gospodinjstva odločijo za zamenjavo oziroma nadgradnjo televizorja, med posameznimi velikimi športnimi dogodki pa vsekakor izstopa nogomet,” je za STA še dodal trgovec.