Velikan bele tehnike, ki ima v lasti Gorenje, pričakuje rast v zahtevnem okolju

Za leto 2026 skupina načrtuje 5,5 milijarde evrov prihodkov in 10-odstotni tržni delež v vseh ključnih skupinah gospodinjskih aparatov in televizorjev.
Skupina Hisense Europe letos pričakuje okoli 4,8 milijarde evrov prihodkov, kar pomeni približno šestodstotno rast glede na leto 2024, ko so prihodki znašali 4,5 milijarde evrov. Višji bo tudi letošnji dobiček, ki je lani nanesel 31,7 milijona evrov, je po poročanju STA danes na novinarski konferenci v Velenju povedal izvršni podpredsednik uprave Boštjan Pečnik.
Skupina kljub stagnaciji evropskega trga gospodinjskih aparatov po Pečnikovih besedah beleži povečanje tržnega deleža. Letos so tako zrasli za eno odstotno točko, kar je največ med tekmeci. Hisense Europe izstopa tudi po rasti prihodkov, saj nekateri njegovi tekmeci beležijo občutne padce prodaje, je dejal.
Skupina Hisense Europe je za letošnje naložbe namenila 65 milijonov evrov.
Letošnje leto je po Pečnikovih besedah zaznamovala rast prodaje televizorjev, kjer so z 9,1-odstotnim tržnim deležem tretji največji ponudnik v Evropi. Ob tem opozarja, da se potrošnja v EU v zadnjih mesecih znižuje, stanovanjske investicije stagnirajo, višji pa so stroški logistike in ravnanja z odpadki.
Za leto 2026 skupina načrtuje 5,5 milijarde evrov prihodkov in 10-odstotni tržni delež v vseh ključnih skupinah gospodinjskih aparatov in televizorjev. Strategija po Pečnikovih navedbah ostaja osredotočena na uporabnika, tehnološki razvoj, premišljeno trženje ter optimizacijo dobavne verige, s katero želijo ohraniti zanesljivost in kakovost dobav.

Razvoj in trajnost
Izpostavil je tudi močno razvojno bazo in postregel s podatkom, da v Evropi zaposlujejo 9.600 ljudi, od tega 450 inženirjev v slovenskem razvojnem centru, ki je eden najpomembnejših v skupini. Ta razvojna baza omogoča hitrejše prilagajanje evropskim trendom in zahtevam kupcev ter krepi položaj podjetja med vodilnimi proizvajalci gospodinjskih aparatov in televizorjev.
Pečnik je posebej izpostavil napredek na področju trajnosti. Letos so namreč prejeli platinasto oceno Ecovadis, ki jo doseže le odstotek najboljših podjetij na svetu, ter znova pridobili priznanje Green Star. Oba dosežka potrjujeta njihove napore pri zmanjševanju vplivov na okolje, kar vključuje tudi zmanjševanje porabe energije v proizvodnji. Gre pa za cilj, ki ga bodo po trenutnih ocenah presegli že prihodnje leto, je še povzel Pečnik.
Ocenil je tudi, da jih kljub upočasnjenemu evropskemu trgu čaka nadaljnja rast, ki jo bodo gradili na inovacijah, trajnostnih vlaganjih in krepitvi prepoznavnosti znamke na evropskih trgih, še piše STA.