Švedski modni velikan slabšo prodajo pripisuje vremenu, delnica navzdol

Trgovec z modo H&M je manj samozavesten glede letošnje marže dobička, za tekoči mesec pa je napovedal slabšo prodajo, kar je oklestilo delnico.
V drugem četrtletju je švedski modni velikan H&M povečal prihodke in dobiček, a je vlagatelje bolj zanimala slabša napoved prihodnjega poslovanja, poroča Reuters.
Pri H&M so v četrtek dejali, da v juniju pričakujejo šestodstotni padec prodaje v primerjavi z lanskim junijem. Med razlogi za predstavo so navedli slabo vreme na več trgih.
Generalni direktor podjetja Daniel Erver je dejal, da skupina še vedno ohranja prej zastavljen cilj 10-odstotne operativne marže za leto 2024, vendar je to postalo težje doseči.
“Zunanji dejavniki, ki vplivajo na naše nabavne stroške in prihodke od prodaje, vključno z materialom in tujimi valutami, bodo imeli v drugem polletju bolj negativen vpliv, kot smo pričakovali,” je zapisal v četrtletnem poročilu.
“Najpomembnejši predpogoj za dosego našega cilja je, da se rast prodaje v drugi polovici leta v primerjavi z rastjo v drugem četrtletju še okrepi.”

Rast prodaje in padec delnice
H&M je v drugem četrtletju, ki se je končalo z majem, povečal prodajo za tri odstotke (v lokalnih valutah). Rast so beležili v vseh regijah in vseh kategorijah izdelkov.
Dobiček iz poslovanja je znašal 7,1 milijarde švedskih kron oziroma (630 milijonov evrov). To je več kot 4,7 milijarde kron pred letom dni, a manj od pričakovanj analitikov. Ti so v anketi družbe LSEG napovedovali 7,37 milijarde kron.
Delnica drugega največjega modnega trgovca – za vodilno Zaro, ki je v lasti španskega Inditexa – je po objavi rezultatov izgubila skoraj 14 odstotkov vrednosti. H&M ima v zadnjem času težave z ohranjanjem svoje baze kupcev, ki so občutljivi na cene, saj je inflacija marsikomu znižala kupno moč, še piše Reuters.