Štirje načini, kako v podjetje pritegniti mlade talente

Posel Forbes 1. septembra, 2024 19.42
featured image

Predstavljamo štiri načine, kako lahko delodajalci mlajše sodelavce vključijo v svoj posel.

1. septembra, 2024 19.42

Odlična ekipa je raznolika in to velja tudi za razlike v starosti. Čeprav beremo naslove o delavcih generacije Z, “ki se jim zdi, da jim vse pripada in so leni”, je to pogosto bolj pokazatelj sposobnosti vodje, ki jih ne zna pravilno motivirati. Generacija Z in mlajši talenti so lahko odlična spodbuda za ekipo, saj lahko prinesejo sveže ideje, ekipo obveščajo o najnovejših trendih in uvajajo različne tehnologije za učinkovitejše delo.

Kako si zagotoviti prednost pri razumevanju, kako izkoristiti njihove sposobnosti. V nadaljevanju predstavljamo štiri načine, kako lahko mlajše talente vključite v svoj posel.

Bodite dejavni na družbenih medijih

Morate biti tam, kjer so mladi, in danes so to družbeni mediji. Vendar ne katerikoli. Čeprav ima večina pripadnikov generacije Z še vedno profil na Facebooku, je njegova priljubljenost v tej starostni skupini z leti upadla. Mnogi ga uporabljajo predvsem zaradi spletne tržnice in ne kot mesto za povezovanje ali sodelovanje.

Namesto na Facebooku bi morali svoje vsebine objavljati na platformah, kot so TikTok, Instagram in Snapchat, kjer preživijo večino časa, ko delijo utrinke iz svojega življenja in odkrivajo nove priložnosti.

Ni dovolj, da ste na teh platformah samo navzoči, temveč morate ustvariti zanimivo in pristno vsebino, ki jih bo pritegnila. Ne pozabite poudariti kulture svojega podjetja in predstaviti glasov mladih zaposlenih, če jih imate. Če se hočete res povezati z njimi, lahko pokažete tudi svojo zavezanost vprašanjem, ki so zanje pomembna. To sta zlasti raznolikost in trajnost.

Osredotočite se na pričakovanja generacije Z

Talenti iz generacije Z imajo drugačne želje in potrebe kot druge generacije. Mnogi med njimi ne delajo samo zaradi plače. Veliko jim pomeni, da delijo enake vrednote s svojimi delodajalci, so manj pripravljeni delati nadure ali v toksičnem delovnem okolju, tudi če to pomeni večjo plačo.

Poleg tega dajejo prednost ravnovesju med poklicnim in zasebnim življenjem ter od delodajalcev pričakujejo, da bodo spoštovali njihov čas in dobro počutje. Navsezadnje so ti najmlajši pripadniki delovne sile videli, kako so njihovi starši žrtvovali praznike in vikende, ko so si prizadevali zgraditi svojo kariero. Zato so odločeni, da se bodo takšnim kompromisom izognili.

Morda je najbolj ključno to, da želijo delati v podjetju, ki omogoča določeno prilagodljivost. Če je mogoče, razmislite o možnostih hibridnega dela ali dela na daljavo. S tem pokažete, da jim zaupate, da bodo lahko učinkovito upravljali svoj čas, hkrati pa izpolnjevali roke in dosegali cilje, kar lahko v njih vzbudi občutek moči in nadzora nad svojim življenjem ter zvestobe vaši organizaciji.

Omogočite napredovanje mladih talentov

Z zgodnjim napredovanjem mladih talentov mlajšim delavcem sporočate, da cenite njihov prispevek in jih vidite kot sestavni del prihodnosti podjetja. Z mladimi vodstvenimi delavci v podjetju boste pokazali, da v organizaciji obstajajo jasne poti za rast in napredovanje, kar je za generacijo Z velik motivacijski dejavnik.

Če hočete biti še bolj privlačni zanje, lahko pri promociji vašega podjetja poudarite naklonjenost poklicnemu napredovanju mlajših sodelavcev. Pričevanje najmlajšega vodje bi se na primer dobro obneslo na vaši spletni strani, v družbenih medijih, v novicah iz podjetja ali na dogodkih za zaposlovanje.

Ne izogibajte se temu, da mlajši vodje postanejo obraz vašega podjetja. S tem potencialnim kandidatom pokažete, da si prizadevate za vzgojo in razvoj mladih strokovnjakov. S tem ne le privabite mlajše talente, temveč tudi ustvarite bolj dinamično, inovativno in napredno delovno okolje.

Bodite kreativni pri iskanju kadrov

Če je kaj, na kar se generacija Z resnično odziva, je to kreativnost. Tradicionalna metoda pošiljanja življenjepisov in opravljanja razgovorov je preizkušena, vendar ni nič narobe, če poskusite nekaj novega.

Kandidate lahko na primer prosite, naj namesto običajnega življenjepisa pošljejo videoživljenjepis. S tem ne boste spoznali le njihove osebnosti in komunikacijskih sposobnosti, temveč boste tudi dobili nekaj vpogleda v njihovo tehnično znanje.

Namesto običajnega razgovora lahko organizirate zabavno delavnico, na kateri lahko kandidati pokažejo svoje znanje in sodelujejo z drugimi v živo. To lahko vključuje reševanje problemov, skupinske projekte ali celo igranje scenarijev, ki odražajo izzive delovnega mesta.

Ti in drugi pristopi vam bodo pomagali pritegniti mlade talente, saj bo vaš postopek zaposlovanja bolj privlačen in bo bolj ustrezal njihovim veščinam. Najpomembnejše pa je, da s tovrstnimi pristopi vaše podjetje izstopa kot organizacija, ki razmišlja o prihodnosti.

Avtor članka je Sho Dewan.