Slabši začetek leta za lastnika največje slovenske pivovarne

Posel Forbes Slovenija 16. aprila, 2025 11.04
featured image

V skupini Heineken so slabše rezultate pripisali dejstvu, da je imelo letošnje prvo četrtletje en prodajni dan manj kot lansko, ter zamiku velikonočnih praznikov.

16. aprila, 2025 11.04

Nizozemska pivovarska skupina Heineken, katere del je tudi Pivovarna Laško Union, je v prvem letošnjem četrtletju vknjižila 7,8 milijarde evrov prihodkov, kar je 4,9 odstotka manj kot v enakem obdobju lani, navaja STA.

Heineken je v prvih treh mesecih letos po svetu prodal 54,1 milijona hektolitrov piva, kar je 2,1 odstotka manj kot v enakem obdobju lani, je danes sporočil pivovar.

V skupini so slabše rezultate pripisali vplivom koledarja, saj, kot so zapisali, letos veliko noč obeležujemo nekoliko pozneje, lani pa smo imeli prestopno leto, zato ima letošnje prvo četrtletje en prodajni dan manj.

“Pričakujemo stalno makroekonomsko nestanovitnost, ki bi lahko vplivala na naše potrošnike, vključno s šibkim razpoloženjem, globalnimi inflacijskimi pritiski in devalvacijami valut v povezavi z močnejšim evrom,” so zapisali v Heinekenu. Ob tem so dodali, da obstajajo še večje negotovosti, med katerimi so nedavne spremembe carin, ki jih je sprožila ZDA. Zaostrena carinska politika bi lahko prinesla nova zvišanja cen.

Vseeno je skupina ohranila celoletno napoved rasti dobička iz poslovanja med štirimi in osmimi odstotki, še poroča STA.