Proizvajalec igrače, ki je obnorela svet, letos početveril dobiček

Kitajsko podjetje z igračami Pop Mart bi lahko na krilih priljubljenosti igrače Labubu letos več kot podvojilo lanske prihodke na 3,6 milijarde evrov.
Kitajski Pop Mart, proizvajalec priljubljene plišaste igrače Labubu, je sporočil, da so se njegovi prihodki v prvem polletju v primerjavi z enakim obdobjem lani povečali za 204 odstotke na 13,88 milijarde juanov (1,66 milijarde evrov). Čisti dobiček se je povečal za 386 odstotkov na 4,68 milijarde juanov (559,39 milijona evrov), poroča Euronews.
Glavni izvršni direktor in predsednik Pop Marta Wang Ning je ob tem dejal, da je podjetje z igračami na dobri poti, da letos doseže cilj 20 milijard juanov (2,39 milijarde evrov) prihodkov. Dodal je, da bi moralo biti ob takih rezultatih “precej enostavno doseči” celo 30 milijard juanov (3,59 milijarde evrov) prihodkov. Za primerjavo, lani je podjetje ustvarilo 13 milijard juanov (1,55 milijarde evrov) prihodkov.
Samo z igračami Labubu so v prvi polovici leta ustvarili 4,81 milijarde juanov (574,99 milijona evrov) prihodkov oziroma 34,7 odstotka vseh prihodkov. Podjetje je približno 40 odstotkov prihodkov od prodaje ustvarilo na tujih trgih.
V proizvajalcu igrače, ki jo navdušenci najraje uporabljajo kot obesek za torbico, so napovedali še, da bodo ta teden predstavili manjšo različico Labubu, ki jo bo mogoče pritrditi na telefone, še piše Euronews.

Po objavi novice so delnice podjetja v sredinem trgovanju v Hongkongu poskočile za več kot 12,5 odstotka, ob odprtju borze v četrtek pa dosegle rekordnih 320,4 hongkonškega dolarja (35,18 evra) na delnico.