Pokojni Armani pustil navodila, komu prodati delež v modni hiši

Med možnimi kupci njegove modne hiše je pokojni Giorgio Armani navedel francoski luksuzni konglomerat LVMH.
Oporoka nedavno preminulega modnega magnata Giorgia Armanija vključuje načrte o tem, katerim luksuznim znamkam prodati delež modne hiše Armani. Potencialni kupec bi lahko v skladu z oporoko delež sčasoma povečal in Armani pridružil večji luksuzni skupini, poroča Bloomberg.
V dokumentu, ki je bil objavljen v petek, je Armani svoji fundaciji, ki je eden od dedičev, naročil, da v roku 18 mesecev od smrti ustanovitelja proda začetni 15-odstotni delež modne hiše izbranim podjetjem. Med temi so francoski luksuzni konglomerat LVMH, italijanski lastnik znamk sončnih očal EssilorLuxotica, ki ima v lasti med drugim Ray-Ban, in francoski L’Oreal, ali pa kakšno drugo podjetje podobne veljave.
Podjetje, ki kupi začetni delež, bi po treh letih od nasledstva lahko prevzelo 54,9-odstotni delež, s čimer bi postali večinski lastnik, družba Armani pa bi postala del luksuznega konglomerata.
Armani je svoje podjetje Giorgio Armani SpA, ki je pod njegovim vodstvom ostalo neodvisno v vse bolj konsolidirani industriji, zapustil svoji fundaciji, družinskim članom in partnerju Leu Dell’Orcu. Ključno vlogo bo zaenkrat igral Dell’Orco, Armanijev partner, ki ga je italijanski mogotec imenoval za svojo desno roko. Njegovi dediči bodo zdaj odločali, katera skupina bi lahko kupila večinski delež modne hiše, še piše Bloomberg.
Fundacija bo držala vsaj 30 odstotkov
Fundacija Giorgio Armani, ki jo je modni mogotec ustanovil leta 2016 kot steber svojega nasledstva, se medtem pripravlja na imenovanje glavnega izvršnega direktorja. Izvršni odbor sestavljajo Dell’Orco, člani Armanijeve družine in vodilni kadri podjetja.
Fundacija nikoli ne bo imela manj kot 30-odstotnega deleža v modni hiši, s tem pa bo delovala kot “stalno zagotovilo skladnosti s temeljnimi načeli”, so v izjavi dejali člani izvršnega odbora.
Armani je umrl 4. septembra v 92. letu starosti.