Podjetje, ki je tudi v Sloveniji, v milijardni prevzem oglaševalske platforme

Posel Kaja Stepančič 1. avgusta, 2024 16.42
featured image

Outbrain, ki je leta 2017 prevzel slovenski start up Zemanta, je platformo Teads zdaj kupilo za milijardo dolarjev.

1. avgusta, 2024 16.42

Outbrain, ki podjetjem ponuja oglaševalske rešitve na spletu, se združuje z oglaševalsko platformo Teads, so sporočili iz Slovenskega tehnološkega foruma. Z združitvijo bosta ustvarila eno največjih oglaševalskih platform na spletu, povezani televiziji (CVT) in v mobilnih aplikacijah.

Outbrain bo za prevzem Teadsa plačal milijardo dolarjev. Transakcija vključuje 725 milijonov dolarjev takojšnjega plačila, 25 milijonov dolarjev odloženega plačila, 35 milijonov običajnih delnic Outbrain in 105 milijonov dolarjev konvertibilnega prednostnega kapitala.

Glavni izvršni direktor združenega podjetja bo David Kostman, ki trenutno ta položaj zaseda v Outbrainu. Trenutna soizvršna direktorja Teadsa, Bertrand Quesada in Jeremy Arditi pa bosta postala sopredsednika združenega podjetja.

Power Women, dogodek, vabilo

Outbrain v Sloveniji zaposluje 130 ljudi

Outbrain je v Slovenijo prišel leta 2017 s prevzemom start upa Zemanta. V Ljubljani ima 130 zaposlenih v razvojnem centru in globalnih poslovnih funkcijah. Outbrain je leta 2021 izvedel prvo javno ponudbo delnic (IPO) na borzi Nasdaq v New Yorku.